اولین تریلر فیلم Folie à Deux دلقک ها را می فرستد

تصویر مقاله با عنوان جوکر: اولین تریلر فیلم Folie à Deux sends in the clowns

بعد از سال‌ها انتظار، بیشتر اوقات، چون بودما بالاخره اولین نگاه عمیق خود را داریم جوکر: Folie à Deux در عمل، خنده، دلشکستگی و موسیقی را به دیدگاه تاد فیلیپس از افسانه ای ترین دشمن بتمن.

واکین فینیکس با بازی واکین فینیکس، نقش برنده اسکار خود را در نقش آرتور فلک بازی می‌کند، که اکنون به طور کامل به شاهزاده دلقک جنایت تبدیل شده است که به جوکر معروف است پس از وقایع فیلم 2019. Folie à Deux…که در کمال تعجب همین است یک کمدی موزیکال در جوک باکس-همچنین دارای حس پاپ تبدیل به بازیگر است لیدی گاگا به عنوان یکی دیگر از شخصیت های نمادین DC در هارلین کوینزل با نام مستعار هارلی کوین.

جوکر: Folie à Deux | تریلر رسمی

جوکر: Folie à Deux همچنین بازیگرانی چون زازی بیتز از اولین فیلم در کنار لی گیل و شارون واشنگتن و همچنین برندان گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لوفلند، استیو کوگان، کن لیونگ و هری لاوتی به ایفای نقش پرداخته است. قرار است در تاریخ 4 اکتبر به روی پرده سینماها برود.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/joker-2-trailer-folie-a-deux-dc-lady-gaga-warner-bros-1851398534

  Discord تبلیغات را اضافه می کند، اما با یک تغییر گیمر: آنچه تاکنون می دانیم