بهترین معاملات مانیتور USB-C: صرفه جویی در LG، Samsung، AOC و موارد دیگر

اگر کاهش کابل ها هدف اصلی شماست، یک مانیتور USB-C می تواند راه درازی را برای دستیابی به آن انجام دهد. و برخی از آنها حتی می توانند لپ تاپ شما را در صورت اتصال به برق شارژ کنند.

با مانیتور USB-C، یک کابل صدا، تصویر و برق را به صفحه نمایش می‌دهد. این بدان معناست که نیازی به اتصال HDMI یا DisplayPort برای صدا و تصویر نیست، با یک کابل USB جداگانه برای تغذیه پورت های USB مانیتور. بدون نیاز به آداپتور یا کابل تبدیل برای اتصال کابل HDMI یا DisplayPort به لپ تاپ شما. با نازک‌تر شدن لپ‌تاپ‌ها، بسیاری از درگاه HDMI را به کلی کنار گذاشته‌اند و فقط اتصالات USB-C را ارائه می‌کنند. مهمتر از همه، مک بوک ایر اپل و مک بوک پرو 13 اینچی فاقد پورت HDMI هستند. و مانیتور USB-C به خوبی با لپ تاپ USB-C جفت می شود.

از نظر وضوح، من حداقل Full HD (1920 x 1080 پیکسل) را برای یک صفحه نمایش 24 اینچی توصیه می کنم. Quad HD (2560 x 1440 پیکسل) برای صفحه نمایش 27 اینچی و Ultra HD (3840 x 2160 پیکسل یا 4K) برای هر صفحه 32 اینچ یا بزرگتر. ویژگی دیگری که باید مراقب آن بود حداکثر روشنایی است که از 250 تا 500 نیت متغیر است. مانیتورهای ارزان قیمت معمولاً 250 یا 300 نیت دارند که احتمالاً برای یک لانه یا زیرزمین تاریک کافی است. با این حال، برای یک دفتر آفتاب‌گیر، به دستگاهی با 350 نیت یا بالاتر نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر توجه شما را به این موضوع جلب می کنم راهنمای خرید مانیتور CNET.

  طراح که سعی می کند شهر شما را به یک اسفنج تبدیل کند

بهترین معاملات مانیتور USB-C را که در حال حاضر می توانیم پیدا کنیم، بررسی کنید. اندازه صفحه نمایش از 24 اینچ تا صفحه نمایش فوق عریض 34 اینچی متغیر است. چیزی که در اینجا پیدا نمی‌کنید مانیتورهای حرفه‌ای با طیف رنگی گسترده یا نمایشگرهای بازی با نرخ تازه‌سازی سریع هستند. اینها مانیتورهای عمومی هستند که برای مصارف خانگی، اداری و خانگی در نظر گرفته شده اند.

گیگابایت M32U-EK
گیگابایت/CNET

Gigabyte M32U-EK یک صفحه نمایش 31.5 اینچی با وضوح 4K و پشتیبانی از نرخ رفرش 144 هرتز است. البته پورت های ورودی شامل USB-C و HDMI و DisplayPort نیز هستند. این مانیتور که ابتدا برای بازی طراحی شده است، می تواند برای کارهای اداری و غیره نیز استفاده شود و دارای بلندگوهای داخلی و پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro است.

مانیتور AOC U32P2CA در پس زمینه خاکستری
AOC

این صفحه نمایش 32 اینچی AOC 1440p، با رتبه بندی 350 نیت، باید پنل کمی روشن تر از BenQ بالا ارائه دهد. این یک اتصال DisplayPort و یک جفت پورت HDMI و همچنین اتصال USB-C را فراهم می کند. همچنین دارای بلندگوهای داخلی و پایه انعطاف پذیر با تنظیمات ارتفاع، شیب و چرخش است. اگرچه معمولاً 310 دلار قیمت دارد، اما اکنون می توانید آن را فقط با 277 دلار خریداری کنید.

27 اینچ ال جی فوق نازک
ال جی

این واحد 27 اینچی LG 4K یک صفحه نمایش کامل است و در حالی که با قیمتی بسیار تخفیف در دسترس نیست، هر کاهش قیمتی بهتر از هیچ است. AMD FreeSync و تعداد زیادی اتصال را ارائه می دهد. علاوه بر USB-C، یک جفت پورت HDMI و یک اتصال DisplayPort دریافت می کنید. همچنین دو پورت USB پایین دستی وجود دارد که به شما امکان می دهد دستگاه های USB خود را بدون نیاز به دسترسی به پورت های رایانه شخصی خود متصل کنید. برای روشنایی کافی 350 نیت درجه بندی شده است و دارای پایه ای براق و منحنی است که امکان تنظیم شیب، ارتفاع و چرخش را فراهم می کند.

  بریتانیا در حال ساخت سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی با هزینه ۲۷۳ میلیون دلار است

samsung-m70b-series-bf
سامسونگ

سری M70B سامسونگ گزینه ای جذاب است زیرا یک مانیتور هوشمند است، به این معنی که به عنوان یک تلویزیون و مانیتور عمل می کند و می تواند به شما امکان انجام کارهای بهره وری را بدون استفاده از رایانه بدهد. حالت محل کار به شما امکان می دهد مستقیماً روی مانیتور به Microsoft 365 دسترسی داشته باشید، بنابراین می توانید بدون روشن ، رایانه شخصی کار کنید.

معاملات فنی بیشتر

منبع: https://www.cnet.com/deals/best-usb-c-monitor-deals-2023/#ftag=CAD590a51e