مایکروسافت 1900 شغل در Xbox و Activision Blizzard را اخراج کرد

ما تنها یک ماه با سال 2024 فاصله داریم و این یک سال بی رحم دیگر برای کارگران صنعت بازی های ویدیویی بوده است. مایکروسافت آخرین شرکتی است که موجی از اخراج‌های بزرگ را در بخش بازی خود اعلام کرده است، زیرا حدود 1900 کارمند را از تیم‌های Xbox، Activision Blizzard و ZeniMax (معروف به Bethesda) برکنار کرده است. در حال حاضر تعداد کل اخراج‌ها در بخش بازی‌های ویدیویی در سال جاری به حدود 6000 نفر می‌رسد. طبق برخی برآوردها، حدود 9000 اخراج در این بخش در تمام سال 2023 وجود داشته است.

همانطور که به سمت سال 2024 پیش می رویم، رهبران Microsoft Gaming و Activision Blizzard متعهد هستند که یک استراتژی و برنامه اجرایی را با ساختار هزینه ای پایدار هماهنگ کنند که از کل تجارت در حال رشد ما پشتیبانی می کند. فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، در یادداشتی به کارمندان گفت: با هم، اولویت‌ها را تعیین کردیم، زمینه‌های همپوشانی را شناسایی کردیم و اطمینان حاصل کردیم که همه ما در بهترین فرصت‌های رشد همسو هستیم. لبه. “به عنوان بخشی از این روند، ما تصمیم دردناکی گرفتیم که تعداد بازیکنان خود را تقریباً 1900 پست از تیم 22000 نفره خود کاهش دهیم.”

اکثر کاهش ها مربوط به Activision Blizzard است، سه ماه پس از اینکه مایکروسافت سرانجام خرید ناشر خود را به مبلغ 68.7 میلیارد دلار نهایی کرد. برخی از موقعیت ها در تیم های Xbox و ZeniMax نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. این کاهش ها حدود هشت درصد از بخش بازی مایکروسافت را نشان می دهد.

  بهترین هدیه برای مادران 2023: خرید در جمعه سیاه و فراتر از آن

اسپنسر نوشت: «افرادی که مستقیماً تحت تأثیر این کاهش‌ها قرار گرفتند، همگی نقش مهمی در موفقیت تیم‌های Activision Blizzard، ZeniMax، و تیم‌های ایکس‌باکس ایفا کرده‌اند و آنها باید به همه کارهایی که در اینجا انجام داده‌اند افتخار کنند.» “ما از همه خلاقیت، اشتیاق و فداکاری که آنها برای بازی‌های ما، بازیکنان و همکاران ما به ارمغان آورده‌اند سپاسگزاریم. ما حمایت کامل خود را از کسانی که در دوران انتقال آسیب دیده‌اند، از جمله غرامت برای خروج براساس قوانین کار محلی، ارائه خواهیم کرد.”

اسپنسر اضافه کرد که مایکروسافت “به سرمایه گذاری در زمینه هایی که کسب و کار ما را توسعه می دهد و از استراتژی ما برای ارائه بازی های بیشتر به گیمرهای بیشتری در سراسر جهان حمایت می کند. توانایی ایجاد و نگهداری بازی ها، داستان ها و دنیاهایی که بازیکنان را گرد هم می آورد.

ایکس باکس به Engadget تایید کرد که اسپنسر این یادداشت را صبح پنجشنبه برای کارمندان مایکروسافت ارسال کرده است.

در میان کسانی که شرکت را ، می کنند، مایک یبارا، رئیس بلیزارد است که به تنهایی شرکت را ، می کند. می‌خواهم از همه کسانی که امروز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند به خاطر کمک‌های معنادارشان به تیم‌هایشان، بلیزارد و زندگی بازیکنان تشکر کنم. به هیچ وجه تأملی در کار باورنکردنی شما نیست، یبارا روی X نوشت

“به جامعه بلیزارد: همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که امروز آخرین روز من در بلیزارد است. رهبری بلیزارد در یک زمان باورنکردنی و عضویت در تیم، شکل دادن به آن برای آینده، افتخاری مطلق بوده است.” ادامه داد. . پس از گذراندن بیش از 20 سال در مایکروسافت و با خرید اکتیویژن بلیزارد، زمان آن رسیده است که (یک بار دیگر) به بزرگترین طرفدار خارجی بلیزارد تبدیل شوم.” مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی و محتوای مایکروسافت، به کارکنان گفت که این شرکت قصد دارد هفته آینده رئیس جدید بلیزارد را معرفی کند.

یکی دیگر از پیامدهای مهم این سازماندهی مجدد، با توجه به لبه، این بازی بقای بلیزارد با اسم رمز است اودیسه، لغو شده است. این امر ورود بلیزارد به یک ژانر جدید را مشخص می کرد، اما از زمان معرفی آن در دو سال پیش، جزئیات بیشتری در مورد این پروژه فاش نشد. Booty نوشت: برخی از توسعه‌دهندگانی که روی بازی بقا کار کرده‌اند، به «یکی از پروژه‌های جدید امیدوارکننده بلیزارد در مراحل اولیه توسعه» منتقل می‌شوند.

  تیم روزتا آخرین سیارکی را انتخاب کرده است که از آن بازدید خواهد کرد

مطابق با بلومبرگ روزنامه نگار جیسون شرایر، اودیسه شش سال در کار بود. در میانه راه توسعه، مدیران بلیزارد از تیم خواسته اند که از ساخت بازی در Unreal Engine به موتور داخلی به نام Synapse تغییر مکان دهند. با این حال، اجرای این فناوری خیلی طول کشید. با وجود بازخوردهای مثبت در نسخه های اول بازی، چندین سال قبل از این بازی طول می کشید اودیسه تمام می شد در نهایت، اکتیویژن بلیزارد پس از اینکه ظاهراً مشخص شد که سیناپس برای پرایم تایم آماده نیست، بازی را لغو کرد.

اخراج کارکنان پس از ادغام های عمده امری عادی است، به ویژه زمانی که مدیریت ارشد مناطقی را که همپوشانی دارند شناسایی می کند. این اغلب در موقعیت های درون شرکت مانند بازاریابی و منابع انسانی دیده می شود.

این بزرگترین دور اخراج در صنعت بازی تا کنون در سال جاری است که از 1800 کارگر اخراج شده توسط Unity پیشی گرفته است. Twitch و Discord نیز هر کدام صدها نفر را اخراج می کنند. این هفته، Riot Games اعلام کرد که حدود 530 نفر نیروی کار خود را کاهش می دهد. مرده در نور روز استودیوی رفتار تعاملی، سرزمین عجایب تینا کوچولو توسعه دهنده Lost Boys Interactive و خارج از کشور شرکت سازنده People Can Fly نیز یکی از چندین شرکت بازی است که تا کنون در سال 2024 اخراج کرده است.

به روز شده در 1/25 در 3:59 بعد از ظهر به وقت شرقی: جزئیات بیشتری در مورد لغو اضافه شده است اودیسه از آنجا که بلومبرگگزارش.

  با ثروتمندترین زوج های دنیای فوتبال آشنا شوید

منبع: https://www.engadget.com/microsoft-slashes-1900-jobs-across-xbox-and-activision-blizzard-145304693.html?src=rss