کنسول‌های رترو ارزان‌تر Evercade در ماه جولای وارد بازار خواهند شد

Blaze Entertainment اعلامیه های متعددی را در مورد کنسول های بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل Evercade اعلام کرده است. در میان چیزهای دیگر، این شرکت سخت افزار به روز شده و ارزان تری را معرفی کرد.

خط Evercade -R VS و EXP را با ظاهری جدید به روز می کند. هر یک از کنسول‌های جدید که در ماه ژوئیه وارد بازار می‌شوند، همراه با یک کارتریج همراه هستند (ما در یک لحظه در مورد آن صحبت خواهیم کرد). کنسول‌های قبلی متوقف شده‌اند، اما تا پایان عرضه در دسترس خواهند بود.

Blaze در تلاش برای کاهش هزینه ها، دستی Evercade EXP-R را دوباره طراحی کرده است. برای این منظور، Blaze دو ویژگی را حذف کرد: 18 بازی Capcom تعبیه شده در EXP و پورت خروجی Mini-HDMI. نکته مثبت این است که قیمت آخرین نسخه کنسول 100 دلار (100 پوند در بریتانیا و 120 یورو در اروپا) است که 30 دلار کمتر از سیستم قبلی است.

EXP-R دارای یک دستگیره بافت‌دار جدید در پشت است که به دنبال بهبود راحتی برای جلسات طولانی‌تر بازی است. سیستم خاکستری زغالی است و روی دکمه‌های پاور، منو، استارت و انتخاب لهجه‌های فیروزه‌ای وجود دارد. EXP-R مانند نسل قبلی خود دارای Wi-Fi و یک دکمه TATE است که به شما امکان می دهد همزمان با حفظ نسبت صفحه نمایش دقیق، به خواندن عمودی بروید.

Evercade VS-R به جای دستی بودن، به تلویزیون شما متصل می شود. رنگبندی مشابه EXP-R با دکمه پاور فیروزه ای و نور LED جلو دارد. مانند VS، یک اسلات کارتریج دوگانه و چهار پورت USB برای کنترلرها دارد.

این کنسول اکنون از ویژگی چرخش صفحه نمایش TATE پشتیبانی می کند و دارای اتصال Wi-Fi برای به روز رسانی سیستم عامل است. این کنسول دارای یک کنترلر و کابل برق است، اما شما باید کابل HDMI خود را تهیه کنید. Evercade VS-R همچنین پشتیبانی از Namco Museum Collection 1 و 2 را حذف خواهد کرد. گفتنی است، با این تغییرات، Blaze همچنین توانست قیمت VS-R را به 100 دلار کاهش دهد، مانند رایانه جدید جیبی.

ممکن است بخواهید بازی های خاصی در این سیستم ها اجرا شود. برای این منظور، Evercade فرمت کارتریج جدیدی را اعلام کرده است. Giga Cart می‌تواند بازی‌های بزرگ‌تری را ذخیره کند (مانند بازی‌هایی که در ابتدا روی سی‌دی موجود بودند) و معمولاً ۲۵ دلار قیمت دارد، در حالی که برای کارتریج‌های Evercade معمولی ۱۸ دلار است.

Blaze قصد دارد امسال دو عنوان را با فرمت Giga Cart منتشر کند و اکنون می دانیم که چه هستند: مجموعه ای از سه بازی اول Tomb Raider. این بسته بازسازی‌شده با جلوه‌های بصری بهبودیافته نیست که اوایل امسال به پلتفرم‌های دیگر راه یافت. مجموعه Tomb Raider 1 شامل نسخه های اصلی هر سه بازی با مدل ها و بافت های شخصیت OG است. اگرچه می‌توانید سبد خرید را جداگانه خریداری کنید و آن را در دستگاه‌های Evercade و Super Pocket موجود بازی کنید، Blaze آن را با Evercade EXP-R و VS-R همراه می‌کند.

منبع: https://www.engadget.com/cheaper-evercade-retro-consoles-will-arrive-in-july-180459612.html?src=rss

متا از قاضی می خواهد که پرونده ضد تراست FTC را رد کند

باید یک پرونده ضد تراست علیه شرکت را قبل از محاکمه رد کند. در کنار 48 ایالت و منطقه، تلاش برای وادار ، شرکت به واگذاری اینستاگرام و واتس‌اپ که به ترتیب در سال‌های 2012 و 2014 خریداری شده‌اند.

این آژانس و ده ها دادستان کل می گویند متا (در آن زمان با نام فیس بوک شناخته می شد) هر دو پلتفرم را برای خفه ، رقابت خرید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اذعان کرد که فیس بوک با خرید و کنترل اینستاگرام، نه تنها تهدید مستقیم اینستاگرام را خفه می کند، بلکه مانع از استفاده شرکت دیگری از اشتراک گذاری عکس در تلفن های همراه برای کسب محبوبیت به عنوان ارائه دهنده شبکه های اجتماعی شخصی می شود. FTC تایید کرد. درست مانند اینستاگرام، واتس‌اپ تهدیدی قدرتمند برای انحصار رسانه‌های اجتماعی شخصی فیس‌بوک بود که فیس‌بوک به‌جای رقابت، آن را برای خرید هدف قرار داد.

متا خاطرنشان می کند که نه تنها FTC در وهله اول هر دو خرید را تأیید کرد، بلکه شکایت اولیه آن به دلیل عدم ارائه ادعای قابل قبول رد شد. در حالی که یک قاضی اجازه داد تا شکایت اصلاح شده پیش برود، متا ادعا می کند که “آژانس هیچ کاری برای ایجاد پرونده خود از طریق فرآیند کشف انجام نداده است” تا نشان دهد شرکت دارای قدرت انحصاری در بازار “خدمات شبکه های اجتماعی شخصی” است و به مصرف کنندگان آسیب رسانده است. و رقابت از طریق این خریدها.

در درخواست خود برای قضاوت خلاصه، این شرکت اشاره می کند که اینستاگرام که نزدیک به 30 درصد از کل درآمد آن را به خود اختصاص می دهد، زمانی که این سرویس را به قیمت 1 میلیارد دلار در سال 2012 خریداری کرد، درآمدزایی نداشت. اینستاگرام تنها 2 درصد از کل گردش مالی شرکت را تشکیل می داد. . متا می گوید که اکنون بیش از یک میلیارد کاربر دارد و اضافه می کند که ویژگی هایی مانند پیام های مستقیم، پخش زنده، داستان ها و خرید را معرفی کرده است. در مورد WhatsApp، متا این سرویس را رایگان کرد، رمزگذاری سرتاسر را اضافه کرد و تماس‌های صوتی و تصویری را اجرا کرد.

متا ادعا می کند که میلیاردها دلار و میلیون ها ساعت کار روی برنامه ها سرمایه گذاری کرده است. او ادعا می کند که این امر اینستاگرام و واتس اپ را در وضعیت بهتری قرار می دهد تا به نفع مصرف کنندگان و مشاغل باشد.

در جای دیگر، متا ادعا می کند که FTC در ایجاد بازار ضد انحصار مربوطه شکست خورده است، و گفت که تعریف آژانس از بازار برای “خدمات شبکه های اجتماعی شخصی” از “مجموعه ای مصنوعی محدود از تنها چهار شرکت – فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و MeWe – استفاده می کند که بسیاری از شرکت ها را نادیده می گیرد. ” از محبوب ترین فعالیت هایی است که مردم در فیس بوک و اینستاگرام در آن شرکت می کنند. » به عنوان مثال، متا اشاره می کند که YouTube و TikTok پیشنهادات مشابهی با Reels دارند.

علاوه بر این، به گفته این شرکت، ادعای FTC مبنی بر اینکه متا “سهم غالب” در “بازار مصنوعی خدمات شبکه های اجتماعی شخصی” را دارد، قابل قبول نیست. متا می گوید این به این دلیل است که “اعداد سهم بازار FTC بدون یک بازار به درستی تعریف شده بی معنی است.”

متا که FTC را به اعمال “اختیارات ساختاری غیرقانونی” علیه شرکت متهم کرد، همچنین از این فرصت برای حمله به آژانس و قوانین ضد انحصار استفاده کرد. جنیفر نیوزتد، مدیر حقوقی متا گفت: «تصمیم به انصراف از تراکنش‌های تکمیل‌شده به منزله اعلام این است که هیچ فروشی هرگز نهایی نخواهد شد». Newstead می گوید شکایت علیه اینستاگرام و واتس اپ “نه تنها شک و تردید و عدم اطمینان در مورد روند بررسی ادغام دولت ایالات متحده و اینکه آیا شرکت های خریداری کننده واقعا می توانند به نتایج فرآیند بررسی ادغام تکیه کنند یا خیر.” بررسی نظارتی نظارتی، بلکه باعث می شود شرکت ها دو بار فکر کنند. قبل از سرمایه گذاری در نوآوری زیرا اگر این نوآوری منجر به موفقیت شود می توان آنها را مجازات کرد.

منبع: https://www.engadget.com/meta-asks-a-judge-to-throw-out-an-ftc-antitrust-case-203950108.html?src=rss

FCC می گوید تماس های رباتیک با استفاده از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی غیرقانونی است

کمیسیون ارتباطات فدرال در حال پیشبرد برنامه خود برای ممنوعیت تماس های رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی است. کمیسیونرها روز چهارشنبه به اتفاق آرا به یک حکم اعلامی پیشنهادی در اواخر ژانویه رای دادند. به عنوان بخشی از این اقدام، FCC بر اساس قانون حمایت از مصرف‌کننده تلفنی (TCPA)، تماس‌های رباتیکی را که با استفاده از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، صداهای «مصنوعی» می‌دانند. این عمل را غیرقانونی می کند. تصمیم بلافاصله اجرایی می شود.

«بازیگران مخرب از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی در تماس‌های رباتیک ناخواسته برای اخاذی از اعضای آسیب‌پذیر خانواده، جعل هویت افراد مشهور و اطلاعات نادرست رأی‌دهندگان استفاده می‌کنند. جسیکا روزن وورسل، رئیس FCC، در بیانیه‌ای گفت: ما به کلاهبرداران پشت این تماس‌های رباتیک هشدار می‌دهیم. دادستان های کل ایالت اکنون ابزارهای جدیدی برای سرکوب این کلاهبرداری ها و اطمینان از محافظت از مردم در برابر کلاهبرداری و اطلاعات نادرست خواهند داشت. »

TCPA قانونی در سال 1991 است که استفاده از صداهای مصنوعی یا ضبط شده را برای تماس با اقامتگاه ها بدون رضایت گیرندگان ممنوع می کند. این بر عهده FCC است که قوانینی را برای اجرای این قانون ایجاد کند، مانند Ars Technica ملاحظات. همانطور که FCC ماه گذشته اشاره کرد، بر اساس TCPA، بازاریابان تلفنی باید “ابتدا رضایت کتبی صریح مصرف کنندگان را قبل از تماس با آنها به صورت خودکار دریافت کنند.” اگر با موفقیت تصویب شود، این حکم اعلامی تضمین می‌کند که تماس‌های صوتی تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز مشمول همان استانداردها هستند.

رای FCC به نفع ممنوعیت در نقطه عطف هوش مصنوعی است. نه تنها این فناوری‌ها در سال گذشته بسیار رایج‌تر شده‌اند، بلکه نسخه‌ای از صدای رئیس‌جمهور جو بایدن که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود، در یک فراخوان رباتیک اخیر استفاده شد که از دموکرات‌ها خواسته بود در صندوق‌های رای رای ندهند. مقدماتی ریاست جمهوری نیوهمپشایر. تحقیقات جنایی در مورد این حادثه ادامه دارد.

با توجه به اینکه در سال انتخابات هستیم و حجم اطلاعات نادرست و اطلاعات نادرست احتمالاً افزایش می‌یابد، سرکوب تماس‌های رباتیک هوش مصنوعی اکنون یک اقدام عاقلانه به نظر می‌رسد. اگرچه مرحله AG می تواند علیه تماس گیرندگان رباتیک اقدام کند، FCC همچنین می تواند آنها را تحت TCPA جریمه کند. سال گذشته، این آژانس بزرگترین جریمه تاریخ، 300 میلیون دلار، را برای شرکتی وضع کرد که بیش از 5 میلیارد تماس رباتیک در یک دوره سه ماهه برقرار کرد.

منبع: https://www.engadget.com/the-fcc-says-robocalls-that-use-ai-generated-voices-are-illegal-162132319.html?src=rss

مایکروسافت 1900 شغل در Xbox و Activision Blizzard را اخراج کرد

ما تنها یک ماه با سال 2024 فاصله داریم و این یک سال بی رحم دیگر برای کارگران صنعت بازی های ویدیویی بوده است. مایکروسافت آخرین شرکتی است که موجی از اخراج‌های بزرگ را در بخش بازی خود اعلام کرده است، زیرا حدود 1900 کارمند را از تیم‌های Xbox، Activision Blizzard و ZeniMax (معروف به Bethesda) برکنار کرده است. در حال حاضر تعداد کل اخراج‌ها در بخش بازی‌های ویدیویی در سال جاری به حدود 6000 نفر می‌رسد. طبق برخی برآوردها، حدود 9000 اخراج در این بخش در تمام سال 2023 وجود داشته است.

همانطور که به سمت سال 2024 پیش می رویم، رهبران Microsoft Gaming و Activision Blizzard متعهد هستند که یک استراتژی و برنامه اجرایی را با ساختار هزینه ای پایدار هماهنگ کنند که از کل تجارت در حال رشد ما پشتیبانی می کند. فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، در یادداشتی به کارمندان گفت: با هم، اولویت‌ها را تعیین کردیم، زمینه‌های همپوشانی را شناسایی کردیم و اطمینان حاصل کردیم که همه ما در بهترین فرصت‌های رشد همسو هستیم. لبه. “به عنوان بخشی از این روند، ما تصمیم دردناکی گرفتیم که تعداد بازیکنان خود را تقریباً 1900 پست از تیم 22000 نفره خود کاهش دهیم.”

اکثر کاهش ها مربوط به Activision Blizzard است، سه ماه پس از اینکه مایکروسافت سرانجام خرید ناشر خود را به مبلغ 68.7 میلیارد دلار نهایی کرد. برخی از موقعیت ها در تیم های Xbox و ZeniMax نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. این کاهش ها حدود هشت درصد از بخش بازی مایکروسافت را نشان می دهد.

اسپنسر نوشت: «افرادی که مستقیماً تحت تأثیر این کاهش‌ها قرار گرفتند، همگی نقش مهمی در موفقیت تیم‌های Activision Blizzard، ZeniMax، و تیم‌های ایکس‌باکس ایفا کرده‌اند و آنها باید به همه کارهایی که در اینجا انجام داده‌اند افتخار کنند.» “ما از همه خلاقیت، اشتیاق و فداکاری که آنها برای بازی‌های ما، بازیکنان و همکاران ما به ارمغان آورده‌اند سپاسگزاریم. ما حمایت کامل خود را از کسانی که در دوران انتقال آسیب دیده‌اند، از جمله غرامت برای خروج براساس قوانین کار محلی، ارائه خواهیم کرد.”

اسپنسر اضافه کرد که مایکروسافت “به سرمایه گذاری در زمینه هایی که کسب و کار ما را توسعه می دهد و از استراتژی ما برای ارائه بازی های بیشتر به گیمرهای بیشتری در سراسر جهان حمایت می کند. توانایی ایجاد و نگهداری بازی ها، داستان ها و دنیاهایی که بازیکنان را گرد هم می آورد.

ایکس باکس به Engadget تایید کرد که اسپنسر این یادداشت را صبح پنجشنبه برای کارمندان مایکروسافت ارسال کرده است.

در میان کسانی که شرکت را ، می کنند، مایک یبارا، رئیس بلیزارد است که به تنهایی شرکت را ، می کند. می‌خواهم از همه کسانی که امروز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند به خاطر کمک‌های معنادارشان به تیم‌هایشان، بلیزارد و زندگی بازیکنان تشکر کنم. به هیچ وجه تأملی در کار باورنکردنی شما نیست، یبارا روی X نوشت

“به جامعه بلیزارد: همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که امروز آخرین روز من در بلیزارد است. رهبری بلیزارد در یک زمان باورنکردنی و عضویت در تیم، شکل دادن به آن برای آینده، افتخاری مطلق بوده است.” ادامه داد. . پس از گذراندن بیش از 20 سال در مایکروسافت و با خرید اکتیویژن بلیزارد، زمان آن رسیده است که (یک بار دیگر) به بزرگترین طرفدار خارجی بلیزارد تبدیل شوم.” مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی و محتوای مایکروسافت، به کارکنان گفت که این شرکت قصد دارد هفته آینده رئیس جدید بلیزارد را معرفی کند.

یکی دیگر از پیامدهای مهم این سازماندهی مجدد، با توجه به لبه، این بازی بقای بلیزارد با اسم رمز است اودیسه، لغو شده است. این امر ورود بلیزارد به یک ژانر جدید را مشخص می کرد، اما از زمان معرفی آن در دو سال پیش، جزئیات بیشتری در مورد این پروژه فاش نشد. Booty نوشت: برخی از توسعه‌دهندگانی که روی بازی بقا کار کرده‌اند، به «یکی از پروژه‌های جدید امیدوارکننده بلیزارد در مراحل اولیه توسعه» منتقل می‌شوند.

مطابق با بلومبرگ روزنامه نگار جیسون شرایر، اودیسه شش سال در کار بود. در میانه راه توسعه، مدیران بلیزارد از تیم خواسته اند که از ساخت بازی در Unreal Engine به موتور داخلی به نام Synapse تغییر مکان دهند. با این حال، اجرای این فناوری خیلی طول کشید. با وجود بازخوردهای مثبت در نسخه های اول بازی، چندین سال قبل از این بازی طول می کشید اودیسه تمام می شد در نهایت، اکتیویژن بلیزارد پس از اینکه ظاهراً مشخص شد که سیناپس برای پرایم تایم آماده نیست، بازی را لغو کرد.

اخراج کارکنان پس از ادغام های عمده امری عادی است، به ویژه زمانی که مدیریت ارشد مناطقی را که همپوشانی دارند شناسایی می کند. این اغلب در موقعیت های درون شرکت مانند بازاریابی و منابع انسانی دیده می شود.

این بزرگترین دور اخراج در صنعت بازی تا کنون در سال جاری است که از 1800 کارگر اخراج شده توسط Unity پیشی گرفته است. Twitch و Discord نیز هر کدام صدها نفر را اخراج می کنند. این هفته، Riot Games اعلام کرد که حدود 530 نفر نیروی کار خود را کاهش می دهد. مرده در نور روز استودیوی رفتار تعاملی، سرزمین عجایب تینا کوچولو توسعه دهنده Lost Boys Interactive و خارج از کشور شرکت سازنده People Can Fly نیز یکی از چندین شرکت بازی است که تا کنون در سال 2024 اخراج کرده است.

به روز شده در 1/25 در 3:59 بعد از ظهر به وقت شرقی: جزئیات بیشتری در مورد لغو اضافه شده است اودیسه از آنجا که بلومبرگگزارش.

منبع: https://www.engadget.com/microsoft-slashes-1900-jobs-across-xbox-and-activision-blizzard-145304693.html?src=rss

آتاری متخصص بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل Digital Eclipse را خریداری کرد

دارای توسعه دهنده Digital Eclipse. این خرید که انتظار می‌رود در روزهای آینده نهایی شود، بسته به عملکرد Digital Eclipse در دهه آینده تا 20 میلیون دلار ارزش دارد. آتاری می‌گوید که با قرار دادن Digital Eclipse زیر بال خود، «می‌تواند از استراتژی رشد عقب‌محور خود حمایت بیشتری کند».

در چند سال گذشته، Digital Eclipse به دلیل تخصص خود در بازسازی عناوین قدیمی و انتشار آنها به عنوان مجموعه شناخته شده است. ، و از برجسته ترین پروژه های او هستند.

Digital Eclipse سال گذشته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد . این مجموعه محبوب ده‌ها بازی را از تاریخ 50 ساله آتاری جمع‌آوری کرده و با استفاده از مواد بازاریابی و توسعه، فیلم‌های آرشیوی و مصاحبه‌های جدید با توسعه‌دهندگان، کارمندان سابق آتاری، آنها را در زمینه قرار داد. Digital Eclipse با انتشار در سال جاری بر قالب “مستند تعاملی” تکیه کرده است پشت صحنه از .

بحث ادامه این پروژه حفظ مجموعه طلایی استاد زیر نظر آتاری است. همچنان این امکان را خواهد داشت که با توسعه دهندگان و ناشران شخص ثالث کار کند و چندین پروژه غیر آتاری در دست ساخت هستند و هنوز اعلام نشده اند.

به نظر می رسد آتاری ماموریت دارد تا به معیاری برای بازی های قدیمی و حفظ بازی تبدیل شود. این همچنین یک توسعه دهنده در، و AtariAge (یک سایت خبری و اجتماعی متمرکز بر Atari) در سال جاری است. علاوه بر این، آتاری فرنچایزهای بازی زیادی از دهه 1980 و 1990 دارد.

منبع: https://www.engadget.com/atari-is-buying-retro-game-specialist-digital-eclipse-195419696.html?src=rss