آتاری متخصص بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل Digital Eclipse را خریداری کرد

دارای توسعه دهنده Digital Eclipse. این خرید که انتظار می‌رود در روزهای آینده نهایی شود، بسته به عملکرد Digital Eclipse در دهه آینده تا 20 میلیون دلار ارزش دارد. آتاری می‌گوید که با قرار دادن Digital Eclipse زیر بال خود، «می‌تواند از استراتژی رشد عقب‌محور خود حمایت بیشتری کند».

در چند سال گذشته، Digital Eclipse به دلیل تخصص خود در بازسازی عناوین قدیمی و انتشار آنها به عنوان مجموعه شناخته شده است. ، و از برجسته ترین پروژه های او هستند.

Digital Eclipse سال گذشته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد . این مجموعه محبوب ده‌ها بازی را از تاریخ 50 ساله آتاری جمع‌آوری کرده و با استفاده از مواد بازاریابی و توسعه، فیلم‌های آرشیوی و مصاحبه‌های جدید با توسعه‌دهندگان، کارمندان سابق آتاری، آنها را در زمینه قرار داد. Digital Eclipse با انتشار در سال جاری بر قالب “مستند تعاملی” تکیه کرده است پشت صحنه از .

بحث ادامه این پروژه حفظ مجموعه طلایی استاد زیر نظر آتاری است. همچنان این امکان را خواهد داشت که با توسعه دهندگان و ناشران شخص ثالث کار کند و چندین پروژه غیر آتاری در دست ساخت هستند و هنوز اعلام نشده اند.

به نظر می رسد آتاری ماموریت دارد تا به معیاری برای بازی های قدیمی و حفظ بازی تبدیل شود. این همچنین یک توسعه دهنده در، و AtariAge (یک سایت خبری و اجتماعی متمرکز بر Atari) در سال جاری است. علاوه بر این، آتاری فرنچایزهای بازی زیادی از دهه 1980 و 1990 دارد.

منبع: https://www.engadget.com/atari-is-buying-retro-game-specialist-digital-eclipse-195419696.html?src=rss

  پروتون درایو قابلیت پشتیبان‌گیری از عکس‌های رمزگذاری‌شده را به اندروید اضافه می‌کند