حقیقت ناراحت کننده در مورد سیاست های آب و هوایی بریتانیا

به نظر می رسد حمله روسیه به اوکراین یک لحظه واقعاً محوری در این روایت است. در پاییز 2022، قیمت انرژی بریتانیا افزایش یافت، و با این حال، پاسخ نخست وزیر وقت لیز تراس این بود که اکتشاف نفت و گاز را دوبرابر کند و از مردم درخواست کند مصرف انرژی خود را کاهش دهند. این رویکرد کاملاً مخالف رویکرد بسیاری از کشورهای اروپایی بود که با همین مشکل مواجه بودند.

در آن زمان (تهاجم) اتفاق افتاد، بدیهی است که یک بحران واقعی بود و من فکر می کردم که آب و هوا در اولویت قرار خواهد گرفت. اما در ذهن تکنوکرات من، من همچنین فکر می‌کردم که انگیزه‌ای برای دور شدن از سوخت‌های پرکربن ایجاد می‌کند. اگر می خواهید بدانید که جهان با قیمت کربن بالا چگونه است، ما در حال کشف ، آن هستیم.

چیزی که من انتظار نداشتم این بود که بحث‌های سبز خیلی دیر مطرح شد، زیرا بحث‌های فسیلی بلافاصله شروع به کار کردند و گفتند: “به همین دلیل است که ما به عرضه داخلی سوخت‌های فسیلی نیاز داریم.” «این بحث واقعاً مهم، در مورد عمل ، بر اساس آن به دلیل فرار و گرانی سوخت‌های فسیلی، در آن زمان اندکی در اتر سیاسی نادیده گرفته شد و ما به روایتی متفاوت از آنچه کشور باید انجام می‌داد، رفتیم.

طنز کل این دوره این است که نفت و گازمان تمام می شود. بنابراین تلاش برای تضمین مجوزهای اولیه نفت و گاز در دریای شمال یک استراتژی بلندمدت معتبر نخواهد بود.

یک سال بعد، جانشین تراس، ریشی سوناک، سخنرانی بزرگی در مورد بررسی سیاست های کلیدی آب و هوا، از جمله عقب انداختن ضرب الاجل 2030 مبنی بر ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید ایراد کرد.

  محققان یک گام به درمان mRNA استنشاقی برای سرطان ریه نزدیک‌تر شده‌اند

اگر صرفاً به عنوان یک سخنرانی سیاسی به آن نگاه کنید، سیاست‌های هوادار آب‌وهوایی بیشتر از سیاست‌های تأخیردار اقلیمی بوده است. این همان جایی است که او برای مثال در مورد تسریع سرمایه گذاری سبز صحبت می کند. و مشکل وسایل نقلیه الکتریکی (به عقب انداختن ضرب الاجل تا سال 2030) واقعاً تغییر نکرده است، زیرا ما قبلاً تا سال 2035 مجوز هیبریدی را صادر کرده ایم.

اما کشور چه شنید؟ آنها شنیدند: “نگران نباشید، اکنون زمان تغییر به وسایل نقلیه الکتریکی نیست. » گره زدن هر چیزی به یک سخنرانی دشوار است، اما اگر به سهم خودروهای الکتریکی فروخته شده در بریتانیا نگاه کنید، از ماه سپتامبر راکد بوده است. من مطمئن هستم که عوامل دیگری در اینجا وجود دارد، اما افرادی هستند که فکر می کنند، “خب، شاید من در حال حاضر نیازی به خرید این ماشین الکتریکی نداشته باشم.” »

به نظر می رسد که این دولت تصمیم گرفته است که جلب توجه به رانندگان را به عنوان استراتژی کلیدی کمپین خود قرار دهد. در ژوئیه 2023، حزب کارگر در انتخابات میان دوره ای Uxbridge و South Ruislip با اختلاف اندکی شکست خورد و بسیاری از مفسران بر این باور بودند که نامزد محافظه کار به دلیل مخالفت با منطقه بسیار کم انتشار آلاینده ها برنده این انتخابات شده است.

اتفاقی که آنجا افتاد جالب بود. حزب کارگر همچنین این ایده را پذیرفت که ULEZ دلیل برنده نشدن آنها در این حوزه بود. در هر انتخاباتی ناگزیر مسائل زیادی در خطر است، اما اگر همه طرف‌ها بر این باورند که سیاست‌های زیست‌محیطی است، جای تعجب نیست که این موضوع متعاقباً به یکی از موضوعات غالب سیاست تبدیل شود.

  153 بهترین معاملات جمعه سیاه: آمازون، والمارت، بهترین خرید، اپل و موارد دیگر

منبع: https://www.wired.com/story/uk-climate-policies-chris-stark-protests-just-stop-oil/