کنسول‌های رترو ارزان‌تر Evercade در ماه جولای وارد بازار خواهند شد

Blaze Entertainment اعلامیه های متعددی را در مورد کنسول های بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل Evercade اعلام کرده است. در میان چیزهای دیگر، این شرکت سخت افزار به روز شده و ارزان تری را معرفی کرد.

خط Evercade -R VS و EXP را با ظاهری جدید به روز می کند. هر یک از کنسول‌های جدید که در ماه ژوئیه وارد بازار می‌شوند، همراه با یک کارتریج همراه هستند (ما در یک لحظه در مورد آن صحبت خواهیم کرد). کنسول‌های قبلی متوقف شده‌اند، اما تا پایان عرضه در دسترس خواهند بود.

Blaze در تلاش برای کاهش هزینه ها، دستی Evercade EXP-R را دوباره طراحی کرده است. برای این منظور، Blaze دو ویژگی را حذف کرد: 18 بازی Capcom تعبیه شده در EXP و پورت خروجی Mini-HDMI. نکته مثبت این است که قیمت آخرین نسخه کنسول 100 دلار (100 پوند در بریتانیا و 120 یورو در اروپا) است که 30 دلار کمتر از سیستم قبلی است.

EXP-R دارای یک دستگیره بافت‌دار جدید در پشت است که به دنبال بهبود راحتی برای جلسات طولانی‌تر بازی است. سیستم خاکستری زغالی است و روی دکمه‌های پاور، منو، استارت و انتخاب لهجه‌های فیروزه‌ای وجود دارد. EXP-R مانند نسل قبلی خود دارای Wi-Fi و یک دکمه TATE است که به شما امکان می دهد همزمان با حفظ نسبت صفحه نمایش دقیق، به خواندن عمودی بروید.

Evercade VS-R به جای دستی بودن، به تلویزیون شما متصل می شود. رنگبندی مشابه EXP-R با دکمه پاور فیروزه ای و نور LED جلو دارد. مانند VS، یک اسلات کارتریج دوگانه و چهار پورت USB برای کنترلرها دارد.

  گوگل در سال 2021 26 میلیارد دلار برای وضعیت موتور جستجوی پیش فرض پرداخت کرد

این کنسول اکنون از ویژگی چرخش صفحه نمایش TATE پشتیبانی می کند و دارای اتصال Wi-Fi برای به روز رسانی سیستم عامل است. این کنسول دارای یک کنترلر و کابل برق است، اما شما باید کابل HDMI خود را تهیه کنید. Evercade VS-R همچنین پشتیبانی از Namco Museum Collection 1 و 2 را حذف خواهد کرد. گفتنی است، با این تغییرات، Blaze همچنین توانست قیمت VS-R را به 100 دلار کاهش دهد، مانند رایانه جدید جیبی.

ممکن است بخواهید بازی های خاصی در این سیستم ها اجرا شود. برای این منظور، Evercade فرمت کارتریج جدیدی را اعلام کرده است. Giga Cart می‌تواند بازی‌های بزرگ‌تری را ذخیره کند (مانند بازی‌هایی که در ابتدا روی سی‌دی موجود بودند) و معمولاً ۲۵ دلار قیمت دارد، در حالی که برای کارتریج‌های Evercade معمولی ۱۸ دلار است.

Blaze قصد دارد امسال دو عنوان را با فرمت Giga Cart منتشر کند و اکنون می دانیم که چه هستند: مجموعه ای از سه بازی اول Tomb Raider. این بسته بازسازی‌شده با جلوه‌های بصری بهبودیافته نیست که اوایل امسال به پلتفرم‌های دیگر راه یافت. مجموعه Tomb Raider 1 شامل نسخه های اصلی هر سه بازی با مدل ها و بافت های شخصیت OG است. اگرچه می‌توانید سبد خرید را جداگانه خریداری کنید و آن را در دستگاه‌های Evercade و Super Pocket موجود بازی کنید، Blaze آن را با Evercade EXP-R و VS-R همراه می‌کند.

منبع: https://www.engadget.com/cheaper-evercade-retro-consoles-will-arrive-in-july-180459612.html?src=rss