ویراستارها بالاخره یک آهنگ موج نو را که مدت هاست گم شده بود شناسایی می کنند. این از یک فیلم بزرگسال از دهه 80 است

تام برایون، ستاره فیلم های ،، احتمالا هرگز فکر نمی کرد که در هنگام فیلمبرداری این صحنه، بخشی از یک معمای بزرگ موسیقی باشد.

تام برایون، ستاره فیلم های ،، احتمالا هرگز فکر نمی کرد که در هنگام فیلمبرداری این صحنه، بخشی از یک معمای بزرگ موسیقی باشد.
اسکرین شات: فرشتگان شور (1986)، اسکرین شات توسط اسکار گونزالس

از سال گذشته، یک Subreddit برای یافتن منبع یک آهنگ خاص دهه 80 تلاش کرد و در نهایت به جکپات رسید.

در سال 2021، کاربری به نام Carl92 یک کلیپ صوتی 17 ثانیه ای را در WatZatSong برای دیدن اینکه آیا سایر کاربران می توانند برای شناسایی آن کمک دریافت کنند. صدای ضبط شده پر از استاتیک شبیه آهنگ موج نوی دهه 80 بود که آشنا به نظر می رسید، اما هیچ ، نمی توانست انگشت خود را روی نام آهنگ یا نویسنده آن بگذارد.

همه می دانند: ویدیو با اشعار

THE subreddit r/همه این را می دانند (به نام گروه کر آهنگ شنیده شده در ویدیو) ژوئن گذشته تشکیل شد و خود را وقف کشف این معمای موسیقی کرد. سپس روز یکشنبه، پس از سال ها جستجو، فایل صوتی پیدا شد. این آهنگ “انگیزه های پنهان” بود و به کریستوفر سنت بوث و فیل بوث نسبت داده شد.

Christopher David Booth – Ulterior Motives (شعر) (همه این آهنگ را می شناسند)

در مورد نحوه بومی سازی این آهنگ، در اینجا خلاصه ای از آن است کاربر Reddit One-Truth-5867:

1. ویدئویی در یوتیوب از صحنه ای از یک فیلم بزرگسالان یافتم که حاوی آهنگی بود که بسیار شبیه EKT بود. 2. تو توضیحات ویدیو متوجه شدم که نوشته Christopher Saint Booth and Philip Adrian Booth 3. متوجه شدم “HOLY SH*T” اون اسمها رو یادمه!! آنها در BMI و SOCAN با یک رجیستری از “انگیزه پنهان” هستند.

، مورد بحث است فرشته های شور در سال 1986 منتشر شد (نه، ما شما را به ، پیوند نمی دهیم). مطمئناً، پس از یک “تحقیق”، آهنگ در پس‌زمینه اکشن معمولی پورنو دهه 80 شما پخش می‌شود.

  چگونه لینوکس اوبونتو به لپ‌تاپ‌های رده بالای Dell نفوذ کرد (و چرا به آن "پروژه اسپوتنیک" می‌گویند)

گمانه زنی هایی در مورد وجود دارد subreddit پس از اینکه کشف شد که این یک حقه مفصل است، زیرا کلیپ صوتی آپلود شده در سال 2021 اتفاقاً بخشی از آهنگ است که پر از ناله های عشق پرشور نیست.

از موسیقی ، که بگذریم، این ماجراجویی نمونه دیگری از چیزی بود که ما به آن می گوییم موج گم شده، که در حال جستجوی موسیقی است که منبعی به راحتی قابل شناسایی ندارد. یکی از برجسته‌ترین نمونه‌های معمای موسیقی حل‌نشده، آهنگ دیگری از دهه ۸۰ است که تقریباً ۴۰ سال پیش در یک ایستگاه رادیویی اروپایی ضبط شد و از آن زمان به بعد دوبله شده است. مرموزترین آهنگ اینترنت.

منبع: https://gizmodo.com/redditors-finally-identify-long-lost-new-wave-song-its-1851444180