بهترین معامله هدفون: دستگاه گوش باز بی سیم با 23 دلار

TL;DR: تا 3 دسامبر، می‌توانید یک جفت هدفون باز بی‌سیم را فقط با قیمت 22.97 دلار (79.99 دلار) خریداری کنید. این نشان دهنده صرفه جویی 71 درصدی است.


اگر کسی در لیست شما امیدوار است که یک جفت هدفون کاملاً جدید در زیر درخت پیدا کند، این هدفون های استریو بی سیم رسانایی باز یک گزینه عالی هستند.

با نزدیک شدن به پایان هفته سایبر، می‌توانید یک جفت از این هدفون‌های بی‌سیم راحت و راحت را با تنها ۲۲.۹۷ دلار تهیه کنید، که ۵۶ دلار از قیمت معمول ۷۹.۹۹ دلار کاهش می‌یابد. اما باید سریع عمل کنید، زیرا این معامله فقط تا پایان 3 دسامبر ادامه دارد.

در حالی که از محیط اطراف خود آگاه هستید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. این ویژگی می تواند مفید باشد، به خصوص اگر شما در حال پیاده روی یا دوچرخه سواری در بیرون در میان اتومبیل ها و سایر عابران پیاده هستید. ساختار منحصر به فرد گوش باز آنها اجازه می دهد تا موسیقی از طریق فناوری القایی شنیده شود، بنابراین صدا به طور مستقیم به گوش داخلی شما منتقل می شود. این بدان معناست که وقتی آهنگ‌های روشن از پوست و استخوان‌های شما عبور می‌کنند، موسیقی را بدون به اشتراک گذاشتن موسیقی با جهان و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌شنوید.

با وجود صدای عالی، طراحی گوش باز به شما کمک می کند از محیط اطراف خود آگاه باشید. و همچنین راحتی بیشتری را فراهم می کند، زیرا سبک وزن هستند و نیازی به ماندن در گوش شما ندارند. وضعیت ضد آب IPX6 آنها به این معنی است که آنها می توانند با یک تمرین عرق کرده یا دویدن بارانی ادامه دهند و اتصال بلوتوث آنها تضمین می کند که جفت شدن با دستگاه های شما ساده است.

  قیمت گلکسی بادز 3 و 3 پرو در آستانه عرضه مشخص شد

برای خرید این هدفون‌های استریو بی‌سیم هدایت باز با قیمت انحصاری فقط 22.97 دلار (79.99 دلار) تا 3 دسامبر در ساعت 11:59 بعد از ظهر PT سریع اقدام کنید.

قیمت ها قابل تغییر است

منبع: https://mashable.com/deals/dec-3-open-ear-headphones