ربات تسلا احتمالا تا سال 2024 قادر به نگه داشتن تفنگ خواهد بود + فیلم

ویدئویی جعلی در یوتیوب و رسانه های اجتماعی منتشر شده است که در آن سه ربات تسلا برای آزمایش مقاومت Cybertruck به وسیله نقلیه بیگانه شلیک می کنند. اما آنچه جالب است واکنش ایلان ماسک به این ویدیو است که می تواند آینده ترسناکی را به ما نشان دهد.

ویدیوی ارسال شده در کانال یوتیوب SoKrispyMedia از CGI استفاده می کند و واقعی نیست. این ویدیو سه ربات تسلا را نشان می دهد که در حال بازسازی یک آتش سوزی آزمایشی Cybertruck هستند. یک ربات کلاه گاوچرانی بر سر می گذارد و به سمت سایبرتراک شلیک می کند، ربات دیگری اسلحه را تحویل می دهد و روبات سوم داخل سایبرتراک می نشیند. پس از شلیک گلوله، راننده ربات از کامیون پیاده شد و گفت: من زنده ام.

این ویدیو همچنین در X منتشر شد که خود ماسک در مورد آن اظهار نظر کرد. این واکنش او به این ویدیو بود او گفتشاید بتوانیم سال آینده آن را محقق کنیم.» این پست واکنش‌های زیادی را در میان طرفداران ربات‌های تسلا و سایبرتراک برانگیخت، زیرا برخی مشتاق دیدن نوآوری‌های این شرکت بودند. اما آیا رسیدن به چنین آینده ای واقعا هیجان انگیز است؟

ربات های Cybertruck و Optimus تسلا

ربات های تسلا نیز نام مستعار دارند Optimus، روبات هایی شبیه انسان هستند که قرار است در انجام کارهای مختلف به ویژه کارهای خسته کننده، تکراری یا خطرناک به انسان کمک کنند. ماسک قبلاً گفته بود که ربات‌ها از فناوری و نرم‌افزاری مشابه خودروهای تسلا مانند سیستم Autopilot و رایانه خودران استفاده خواهند کرد.

  نقد و بررسی فیلم شهر جراح - مردم شاد زیر تراش

Cybertruck در سال 2019 رونمایی شد و انتظار می رود در سال 2019 رونمایی شود. 2025 به طور گسترده به بازار عرضه می شود. در مدل دیفرانسیل عقب این خودرو می توانید تا 402 کیلومتر قیمت این مدل را رهبری کرد حدود 60 هزار تومان او هست. با این حال، تسلا امیدوار است که با حمایت دولت در بخش خودروهای الکتریکی، قیمت آن نیز افزایش یابد کمتر از 50000 دلار کاهش می یابد.

منبع: https://digiato.com/robotics/tesla-bots-recreate-cybertrucks-bullet-test-in-a-viral-video-musk-plans-to-make-it-real