بهترین پیشنهادات Solawave: 35٪ صرفه جویی در ابزارهای درمان با نور قرمز

چه در حال خرید گالنتین، SO، یا خودتان باشید، هیچ چیز مانند روز ولنتاین نمی‌گوید که محصولات زیبایی داغ، مخصوصاً وقتی صحبت از دستگاه‌های درمانی با نور قرمز Solawave باشد.

بهترین پیشنهادات Solawave از امروز تا 12 فوریه:


تصویر قابل پوشاندن

تصویر قابل پوشاندن

تصویر قابل پوشاندن

از امروز، 12 فوریه، Solawave میزبان فروش در سراسر سایت است که در آن خریداران می‌توانند با استفاده از کد RED35 در هنگام تسویه‌حساب، 35 درصد از خرید خود را تخفیف دهند. با توجه به اینکه تنها دو روز به روز ولنتاین باقی مانده است، زمان مناسبی برای استفاده از این فروش است. از کیت‌های لوکس صورت خانگی گرفته تا ست‌های قدرتمند ضد پیری، مطمئن هستیم که هیچ ، برای دریافت هدیه بعد از تعطیلات خود مشکلی نخواهد داشت، وقتی بداند که یک غذای Solawave در راه است.

بهترین باندل صورت

چرا ما آن را دوست داریم

به افتخار روز ولنتاین، Solawave مجموعه Clear Future Set را ایجاد کرد که شامل همه چیزهایی است که برای یک آرایش عالی در خانه نیاز دارید. این بسته معمولاً 270 دلار قیمت دارد و 199 دلار به فروش می رسد. هنگامی که خریداران کد RED35 را اعمال می کنند، می توانند 35٪ تخفیف اضافی از بسته دریافت کنند و قیمت را به 129.35 دلار کاهش دهند. این چهار محصول مختلف Solawave را برای شما به ارمغان می آورد که برای بازسازی پوست شما طراحی شده اند، از جمله پاک کننده ژل مرطوب کننده Solabiome، برس پاک کننده صورت برلیانت سونیک، سرم تراپی پوست و 4 در 1 Radiant Renewal Wand. این مجموعه ایده آل برای هر کسی است که می خواهد نرم و صاف شود. خطوط، کاهش عیوب و لذت بردن از پوست درخشان!

  Best Internet Providers in Idaho

بهترین بسته ضد پیری

چرا ما آن را دوست داریم

برای بهترین معامله در مورد سرم ضد پیری و چوب درمانی با نور قرمز، به دنبال چوب درمانی 4 در 1 با نور قرمز و کیت سرم فعال کننده نباشید. تنها با استفاده از دو محصول، این کیت به شما امکان می‌دهد تا درمان‌های زیر را به‌صورت خودکار انجام دهید: نور قرمز، جریان گالوانیکی، حرارت درمانی و ماساژ صورت. قیمت این کیت 198 دلار است، این کیت با قیمت 189 دلار به فروش می رسد و 35 درصد تخفیف اضافی قیمت را به 122.85 دلار کاهش می دهد. کاربران قدردانی خواهند کرد که این بادوام‌ترین فرم رسمی Solawave تا به امروز است، بنابراین کمی راه طولانی را طی می‌کند. بعلاوه، این محصول با مواد تمیز ساخته شده است که پف ،، صافی و لیفت را ایجاد می کند تا پوستی جوان تر به شما بدهد.

پیشنهادات Mashable

بهترین بسته آکنه

چرا ما آن را دوست داریم

هیچ چیز مثل یک جوش سرسخت قدرت خراب ، یک روز را ندارد. به همین دلیل است که ما عاشق دستگاه درمان لک جوش ۳ دقیقه ای بای آکنه از Solawave هستیم. با خلاص شدن از شر باکتری های مولد لک صورت، با آکنه مبارزه می کند و پوست شفاف تری به شما می دهد. این دستگاه جمع و جور اما موثر از درمان با نور قرمز و نور آبی برای درمان (و پیشگیری!) جوش‌ها در کمتر از سه دقیقه در روز استفاده می‌کند. در حالی که به طور معمول 99 دلار قیمت دارد، فروش و کد تبلیغاتی امروز قیمت را به 44.85 دلار کاهش می دهد: درمان آکنه قبلاً هرگز به این اندازه مقرون به صرفه نبوده است!

  ایلان ماسک اتهامات مربوط به دوران تصدی خود به عنوان مشاور کاخ سفید را رد کرده است

منبع: https://mashable.com/article/feb-12-solawave-deals