به نظر می رسد که گوگل توانایی دانلود چندین برنامه را به طور همزمان در فروشگاه Play فراهم می کند

بر اساس گزارشی جدید، گوگل در جدیدترین آپدیت پلی استور قابلیت دانلود همزمان چند اپلیکیشن را معرفی کرده و در حال آزمایش آن است.

اگر با این ویژگی آشنا نیستید، دانلود موازی به کاربران اندروید اجازه می دهد چندین برنامه را به طور همزمان نصب کنند. این فناوری برای اولین بار حدود چهار سال پیش ظاهر شد. در آن زمان، یکی از کاربران Reddit متوجه شد که می تواند Chrome، Google Photos و YouTube را به طور همزمان روی تلفن هوشمند خود دانلود کند.

اما بلافاصله پس از آن، به نظر می رسد این ویژگی حذف شده است. اکنون Assemble Debug متوجه شده است که ظاهراً پس از بررسی دقیق فایل‌های Google Play نسخه 40.0.13، این ویژگی دوباره برای کاربران گوشی‌های اندرویدی در دسترس خواهد بود.

اسکرین شات از وبلاگ TheSpAndroid نشان می دهد که کاربر می تواند Adobe Lightroom و Adobe Acrobat را به طور همزمان بدون هیچ مشکلی در نسخه بتا این ویژگی دانلود کند. مدت زمانی که طول می کشد تا برنامه روی گوشی شما نصب شود به اندازه آن بستگی دارد.

محدودیت های دانلود همزمان در Play Store

این ویژگی در حال حاضر دارای محدودیت هایی است. اول از همه، ویژگی دانلود همزمان برنامه ها را به طور همزمان به روز نمی کند. بنابراین، شما باید هر برنامه را جداگانه به روز کنید. دوم اینکه، به طور پیش فرض، گوگل نصب همزمان برنامه ها را تنها به دو برنامه محدود می کند. این یکی نشان می دهد که این حد توسط یک نشانگر داخلی کنترل می شود. بنابراین با غیرفعال ، این پرچم می توان دانلود همزمان اپلیکیشن ها را به «پنج اپلیکیشن» رساند.

  ارزش بازار متا به 1 تریلیون دلار نزدیک می شود

این امکان وجود دارد که گوگل در آینده حداکثر اندازه نصب پیش فرض را افزایش دهد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد عرضه رسمی آن خواهیم بود.

منبع: https://digiato.com/app/parallel-downloading-possible-in-google-play-store