به نظر می رسد گوگل در حال کار بر روی آوردن هوش مصنوعی Bard به Google Messages است

گوگل برای مدل هوش مصنوعی خود کاربردهای زیادی دارد سرد او تصمیم گرفت آن را به تمام خدمات خود اضافه کند. در حال حاضر در گزارش های جدید در مورد علاوه بر سرد به پیام های گوگل ذکر شده.

مونتاژ پچ او این ویژگی را در نسخه 20240111_04_RC00 برنامه پیام های گوگل کشف کرد و بر اساس اطلاعاتی که پیدا کرد، به نظر می رسد که کاربران می توانند از طریق پلتفرم RCS با Bard چت کنند. کاربران همچنین می توانند نواری را برای چت با دیگران اضافه کنند که می تواند به یک ویژگی جدید مفید تبدیل شود.

قابلیت های Bard AI در Google Messages

در یکی از اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط این منبع، گوگل توضیح می دهد که هنگام استفاده از Bard در Google Messages، کاربران می توانند پیام های خود را با کمک آن بسازند و حتی زبان های مختلف را ترجمه کنند. تشخیص تصویر و تشخیص علایق دیگران از جمله قابلیت های هوش مصنوعی گوگل است.

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که به نظر می رسد مکالمات کاربران با Bard در برنامه پیام های گوگل به طور کامل رمزگذاری نخواهد شد و گوگل ادعا می کند که تمام مکالمات Bard و داده های مرتبط را به مدت 18 ماه ذخیره می کند.

در حال حاضر، اینها همه جزئیات ادغام پیام های Bard و Google هستند. این ویژگی هنوز در دسترس نیست و مشخص نیست که گوگل چه زمانی آن را آشکار خواهد کرد.

گوگل از زمان معرفی ChatGPT یکی از شرکت هایی بوده است که تمرکز خود را بر روی هوش مصنوعی افزایش داده است. محققان این شرکت اخیرا AMIE AI را معرفی کرده اند که می تواند تشخیص پزشکی بیماری ها را ارائه دهد. ادغام Bard با Google Assistant یکی دیگر از پروژه های جالب این شرکت است که به تازگی با اطلاعات و تصاویر جدیدی فاش شده است.

  این گیاه می تواند در شرایط سخت مریخ زنده بماند

منبع: https://digiato.com/app/bard-is-coming-to-google-messages-and-here-is-how-it-will-work