بیش از 200 معامله اکتبر Prime Day در آمازون به صورت زنده وجود دارد: Apple AirPods، Nintendo Switch و موارد دیگر.

محتوا پنهان

به روز شده: 11 اکتبر 2023، ساعت 4:40 بعد از ظهر EDT این داستان با بهترین معاملات جدید، قیمت ها و در دسترس بودن از Amazon Prime Big Deal Days، فروش روز اول اکتبر آن به روز شده است.

درست مانند برگ های ترد، کدو تنبل همه چیز را ادویه می کند و اسکلت های 12 فوتی، دومین فروش روز پرایم آمازون اکنون نشانه ای مطمئن از رسیدن پاییز است.

در زیر لیستی از بهترین معاملات موجود در روز دوم رویداد Prime Big Deal Days، چهارشنبه، 11 اکتبر را ارائه می دهیم.

بهترین معاملات برای خرید در ماه اکتبر روز نخست

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت ✨ مشخص می‌شوند، در حالی که معاملات با یک 🔥 به قیمت پایین همیشه کاهش یافته‌اند. پیشنهادات انحصاری فقط دعوت از آمازون با علامت 📨 مشخص شده است. برخورد با الف میله در زمان نگارش این مقاله یا فروخته شده اند یا منقضی شده اند.

معاملات دستگاه آمازون

چرا ما آن را دوست داریم

Kindle Paperwhite اساسا رویای Goldilocks در مورد خط Kindle است: نه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک، نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک، با صفحه نمایش شفافیت و روشنایی عالی برای خواننده الکترونیکی. اگر Goldilocks می خواست همیشه یک شارژر قابل حمل داشته باشد، این Kindle آن جعبه را برای او نیز بررسی می کرد، زیرا عمر باتری آن 10 هفته است.

  اظهارنامه مالیاتی اصلاح شده: چرا باید یک اظهارنامه را ثبت کرد و چگونه آن را انجام داد

بررسی کامل Kindle Paperwhite ما را بخوانید.

معاملات بیشتر در دستگاه های آمازون

توجه: تخفیف‌های مربوط به تجهیزات امنیتی خانه Blink را می‌توانید در زیر، در بخش «تخفیفات امنیت خانه» پیدا کنید.

غنچه های اکو

نمایشگرهای هوشمند Echo Show

بلندگوهای اکو

روترهای eero

قرص آتش نشانی

تلویزیون در آتش

برای روشن شدن

دستگاه های آمازون بیشتر

معاملات تلویزیونی

چرا ما آن را دوست داریم

اگر نتوانستید از مزایای معامله فقط دعوت آمازون در تلویزیون 50 اینچی Omni استفاده کنید، این تلویزیون 43 اینچی برای افرادی که بودجه کمی دارند گزینه بدی نیست. این کاهش 110 دلاری تنها تلویزیون سری 4 را مقرون به صرفه تر می کند و حتی با این قیمت بسیار پایین، همچنان وضوح 4K و پشتیبانی از Dolby Digital Plus را خواهید داشت.

پیشنهادات تلویزیونی بیشتر

معاملات اپل

چرا ما آن را دوست داریم

این یک رکورد جدید قیمت برای جدیدترین AirPods Pro اپل است، هدفون‌های حذف نویز ممتازی که در برابر گرد و غبار مقاوم هستند، با Apple Vision Pro آینده و یک درگاه شارژ USB -VS از صدای بدون افت پشتیبانی می‌کنند. (به غیر از این، آنها دقیقاً شبیه پیشینیان خود با پورت لایتنینگ به نظر می رسند.) همین ترفندهای کوچک کافی بود تا زمانی که در ماه سپتامبر منتشر شدند، جایزه Mashable’s Choice را برای آنها به ارمغان آورد.

بررسی کامل Apple AirPods Pro با USB-C ما را بخوانید.

معاملات بیشتر اپل

مک بوک

  • Apple MacBook Air، 13 اینچی (Apple M1، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD) — 749.99 دلار 999.99 دلار (249.01 دلار صرفه جویی کنید) ✨

  • Apple MacBook Pro، 13 اینچی (Apple M2، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD) — 1049 دلار 1299 دلار (250 دلار صرفه جویی کنید)

  • اپل مک بوک ایر، 15.6 اینچی (Apple M2، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD) — 1049 دلار 1299 دلار (250 دلار صرفه جویی کنید) ✨

آی پد

اپل واچ

AirPods

معاملات هدفون و بلندگو

چرا ما آن را دوست داریم

بزرگترین شکایت ما در مورد هدفون Bose 700 قیمت آنها است، بنابراین ما همیشه از کاهش فروش آنها خوشحالیم. (و اکنون فقط 10 دلار از قیمت رکورد دسامبر گذشته در آمازون تخفیف دارند.) درست به برند، این هدفون ها حذف نویز فعال بسیار خوبی ارائه می دهند، اما برخلاف هدفون های دیگر، 10 سطح مختلف از آن را ارائه می دهند، بنابراین می توانید ANC خود را سفارشی کنید. به آنچه که کاملا مناسب شماست چه به دنبال هدفونی برای همراه داشتن در هواپیما باشید و چه به سادگی نیاز به ارتقاء یک جفت قدیمی دارید، Bose 700s یک انتخاب عالی است.

بررسی کامل هدفون Bose 700 ما را بخوانید.

معاملات بیشتر در مورد هدفون و هدفون

هدفون

هدفون

پیشنهادات وکیوم

چرا ما آن را دوست داریم

روز دوم Prime Big Deal Days یکی از قدرتمندترین Roombas ها را با قیمتی پایین و جدید برکت داد. اکنون با 50 درصد تخفیف رسمی، Roomba s9+ به زیر 500 دلار رسیده است و به راحتی آن را به یکی از بهترین معاملات رومبا تبدیل می کند که در تمام فصل فروش پاییز دیده ایم.

  هزینه آلودگی کربنی روسیه در جنگ اوکراین 32 میلیارد دلار برآورد شده است

تنها سری Roomba که از نظر قدرت مکش سری s9 را شکست می‌دهد سری j9 است که از 889.99 دلار شروع می‌شود و به تازگی در سپتامبر 2023 منتشر شده است – که به نظر می‌رسد برای کاهش قیمت در Prime Day بسیار جدید است. و اگر هدف اصلی شما از خرید جاروبرقی روباتی این است که با ریزش موی فرش همراه باشید، ما s9+ را به j6+ یا j7+ هوشمندتر اما کم قدرت تر توصیه می کنیم. s9+ با مکش 40 برابر Roombas سری 600 تمیز می کند در حالی که j7+ 10 برابر مکش دارد.

بررسی کامل iRobot Roomba s9+ ما را بخوانید.

پیشنهادات بیشتر در مورد خلاء

ربات جاروبرقی

جاروبرقی های هیبریدی و روبات های پاک کننده

جاروبرقی ها را بچسبانید

معاملات لپ تاپ

چرا ما آن را دوست داریم

Galaxy Book 3 360 15.6 اینچی امسال یک لپ‌تاپ سبک وزن 2 در 1 با صفحه نمایش لمسی AMOLED زیبا، پردازنده Core i7 اینتل نسل سیزدهم و تقریباً بدون عمر باتری است. 22 ساعت بی‌رقیب. (برای لپ‌تاپ‌های بادوام‌تر، می‌خواهید چیزی شبیه به آن را انتخاب کنید مک بوک پرو 16 اینچی مجهز به فناوری M2 Maxکه از 3499 دلار شروع می شود.) پیکربندی 512 گیگابایتی با قیمت 799.99 دلار در وب سایت سامسونگ به فروش می رسد، اما اگر عضو Prime باشید، آمازون آن را با 25 دلار کمتر به شما ارائه می دهد.

معاملات بیشتر لپ تاپ

  • Acer Aspire 1 (Intel Celeron N4500، 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت eMMC) — 189.99 دلار 229.99 دلار (40 دلار صرفه جویی کنید) 🔥

  • Acer Aspire 3 (AMD Ryzen 5 7520U، 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD) — 349.99 دلار 449.99 دلار (100 دلار صرفه جویی کنید) 🔥

  • Acer Aspire 3 Spin 14 (Intel Core i3-N305، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت SSD) — 369.99 دلار 439.99 دلار (70 دلار صرفه جویی کنید)

  • LG gram 14 2in1 (Intel Core i5-1340P، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD) — 899.99 دلار 1299.99 دلار (400 دلار صرفه جویی کنید) 🔥

  • LG gram 15 (Intel Core i7-1360P، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD) — 999.99 دلار 1499.99 دلار (500 دلار صرفه جویی کنید) 🔥

معاملات دوربین امنیتی خانه و خانه هوشمند

چرا ما آن را دوست داریم

تعداد زیادی پیشنهاد Blink عالی برای انتخاب در روزهای پرایم بیگ دیل وجود دارد، اما این بسته در یک لیگ خاص است: شما یک راه اندازی کامل زنگ ویدیویی را با تقریباً نیمی از قیمت دریافت می کنید. این شامل یک دوربین کوچک Blink و همچنین یک افزونه Sync Module 2 برای ذخیره سازی محلی با درایو USB (فروش جداگانه) است.

  استقبال خوب از هوش مصنوعی توسط فیلمسازان. دومین جشنواره باند

امنیت خانه بیشتر و معاملات خانه هوشمند

امنیت خانه

خانه هوشمند

معاملات ساعت هوشمند

چرا ما آن را دوست داریم

آخرین ساعت هوشمند سامسونگ تنها در آگوست گذشته عرضه شد، اما به سبک کلاسیک Prime Day، در حال حاضر دارای یک نشانه گذاری است. الکس پری از Mashable در ماه سپتامبر آن را «کوه ساعت‌های هوشمند اندروید» نامید و از نمایشگر بزرگ همیشه روشن، رابط کاربری ساده و طیف عالی از ویژگی‌های تناسب اندام و سلامت (از جمله ردیابی خواب) ستایش کرد.

بررسی کامل Samsung Galaxy Watch 6 ما را بخوانید.

معاملات ساعت هوشمند بیشتر

پیشنهادات خانه و آشپزخانه

چرا ما آن را دوست داریم

از دست دادن قرارداد SodaStream فقط با دعوت‌نامه در حال حاضر در دسترس نیست، وقتی متوجه می‌شوید که یک بسته بزرگ دیگر SodaStream Prime Day برای خرید وجود دارد (و در واقع ارزان‌تر از بسته دعوت‌نامه است) کار بزرگی نیست. بسته کلاسیک Terra شامل خود دستگاه آب گازدار، دو بطری Co2 با اتصال سریع، سه بطری کربناته قابل استفاده مجدد و دو طعم قطره گازدار است. فقط به تمام پول – و فلز – فکر کنید که با کاهش عادت LaCroix خود پس انداز خواهید کرد.

معاملات خانه و آشپزخانه بیشتر

سرخ کن بادی و مولتی پز ارائه می دهد

پیشنهادات ویتامیکس و بلندر

تخفیف میکسر پایه KitchenAid

حتی پیشنهادات بیشتر آشپزخانه و خانه

پیشنهادات بازی

چرا ما آن را دوست داریم

این بسته نینتندو سوییچ در سال‌های اخیر در طول تعطیلات ظاهر شد، و ما خوشحالیم که دوباره آن را می‌بینیم: یک سوئیچ استاندارد (غیر OLED)، یک کپی از Mario Kart 8, و یک عضویت سه ماهه Nintendo Switch Online (با ارزش ترکیبی 367.97 دلار) فقط با قیمت کنسول.

پیشنهادات بازی بیشتر

نینتندو سوییچ

ایکس باکس

پلی استیشن

تخفیف های فناوری زیبایی

چرا ما آن را دوست داریم

به زبان ساده، Shark FlexStyle بهترین دیسون Airwrap در بازار است. مدل پایه دارای چهار ضمیمه است، اما این مجموعه شامل یک بسته شش تایی ضمیمه همراه با دیفیوزر، شانه دندانه پهن، برس بیضی شکل، برس پدال و دو بیگودی 1.25 اینچی است. و هنوز هم کمتر از نصف قیمت Airwrap است. برای هر کسی که بافت خاصی دارد و می تواند از استفاده از دیفیوزر یا شانه دندانه ، بهره مند شود، این مجموعه با ارزش است و 15 درصد در ارزش کل آن صرفه جویی می کند.

معاملات بیشتر در زمینه فناوری زیبایی

پیشنهادات فقط با دعوت (به روز شده: دیگر در دسترس نیست)

توجه: اعضای Prime می توانند فقط با دعوت نامه درخواست دسترسی به این پیشنهادات را داشته باشند. در هفته‌های منتهی به روزهای نخست معامله بزرگ. تمام دعوتنامه ها در زمان نگارش مطالب درخواست شده است.

منبع: https://mashable.com/article/amazon-prime-day-2023-day-2