تعجب! مارک زاکربرگ فکر می کند که Quest 3 بهتر از Vision Pro است

مارک زاکربرگ هدست ویژن پرو اپل را امتحان کرد و حکم او این است که متا کوئست 3 محصول بهتری است. تکان دهنده، درست است؟

مدیر عامل متا در ویدئویی که در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرده و با عبور از Quest 3 ضبط شده است، قبل از آزمایش این هدست گفت که فکر می‌کند Quest 3 ارزش بهتری را برای مردم ارائه می‌کند زیرا هفت برابر ارزان‌تر از هدست 3500 دلاری اپل است. اما پس از تلاش خود با ویژن پرو، او فکر می کند که محصول شرکتش برتر است.

او گفت: «من فکر نمی‌کنم که Quest بهترین ارزش باشد، من فکر می‌کنم Quest بهترین محصول است. «دیشرکت های مختلف تصمیمات طراحی متفاوتی گرفتند برای کلاه ایمنی، آنها نقاط قوت متفاوتی دارند. اما به طور کلی، Quest در اکثر مواردی که مردم از واقعیت ترکیبی برای آنها استفاده می کنند بهتر است.

زاکربرگ استدلال کرد که Quest 3 در فعالیت هایی مانند ورزش و بازی راحت تر است، با توجه به اینکه وزن هدست متا حدود 120 گرم کمتر از Vision Pro است. مدیر عامل متا از هدست اپل برای به خطر انداختن مواردی مانند کیفیت، راحتی و ارگونومی دستگاه برای دسترسی به صفحه نمایش با وضوح بالاتر انتقاد کرد.

در حالی که او قابلیت‌های استریم را با پنجره‌های مرورگر نشان داد، گفت که Quest 3 میدان دید وسیع‌تری با صفحه‌نمایش روشن‌تر دارد. زاکربرگ همچنین اشاره کرد که ترکیب ردیابی دستی و کنترل های فیزیکی Quest برتر است. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد ردیابی چشم را که در Quest Pro معرفی شده است، در هدست‌های ارزان‌تر دوباره معرفی کند.

  تصویر روز ناسا: شفق قطبی بر فراز جورجیا

زاکربرگ ادعا کرد که شما فقط می توانید ایکس باکس بازی کنید و یوتیوب را روی صفحه نمایش بزرگ از طریق Quest تماشا کنید. اگرچه یوتیوب یک برنامه رسمی برای Vision Pro ندارد، توسعه دهنده Christian Selig یک برنامه YouTube به نام Juno ایجاد کرده است. از نظر فنی، می‌توانید YouTube را در دستگاه اپل تماشا کنید.

اپل با Vision Pro راه اندازی می شود، در حالی که Meta در حال حاضر یک کتابخانه غنی با شرکای مانند Roblox دارد. متا همچنین چندین هدست تولید کرد و قیمت مدل های قدیمی را کاهش داد. اپل دیر وارد بازار واقعیت ترکیبی/واقعیت مجازی شده است و متا نمی‌خواهد در آنجا از هیچ جایگاهی دست بکشد.

منبع: https://techcrunch.com/2024/02/13/surprise-mark-zuckerberg-thinks-quest-3-is-better-than-vision-pro/