تماس‌های ویدیویی Google Mate اکنون از جلوه‌های زیبا پشتیبانی می‌کنند

به گفته گوگل، ویژگی درخواستی بالاخره در راه است “گوگل مرده است” اضافه خواهد شد که به کاربران امکان می دهد این کار را در طول چت ویدیویی خود انجام دهند فیلترهای زیبایی برای استفاده

همانطور که غول موتور جستجو در یک پست جدید Google Workspace توضیح می دهد، ویژگی زیباسازی چهره در حال حاضر برای کاربران منتخب در نسخه موبایل Google Mate از 28 اکتبر در دسترس است.6 نوامبر) برای حساب های باقی مانده در دسترس خواهد بود. گوگل همچنین قصد دارد این ویژگی را تا پایان سال 2023 داشته باشد. نسخه وب Google Meet را نیز اضافه کنید.

لیفت صورت با گوگل میت

ظاهرا دو حالت با این ویژگی ارائه می شود که سطوح مختلف از جمله صاف ، پوست، روشن ، زیر چشم و سفید ، دندان را پوشش می دهد. حالت اول به نام Subtle همانطور که از نامش پیداست شامل تنظیمات آرایش بسیار سبک است و حالت Smoothing چهره شما را بسیار تغییر می دهد. گوگل توضیح می دهد که هر دو حالت باعث می شود کاربران در طول تماس های ویدیویی خود زیباتر به نظر برسند.

این ویژگی در ابتدا به طور پیش فرض خاموش می شود (تصویر زیر) و باید از تنظیمات Google Mate آن را فعال کنید. همچنین فقط کاربران با حساب های پریمیوم گوگل او می‌تواند به آنها مانند حساب‌های Education Plus و Business Standard دسترسی داشته باشد. بنابراین، برای کاربران با حساب شخصی گوگل در دسترس نیست.

در حال حاضر برنامه های مرتبط با ویدئو مانند تیک تاک و اینستاگرام آنها فیلترهایی را برای زیباسازی چهره کاربران ارائه می کنند. نرم افزارهای رقیب تماس ویدیویی مانند Zoom و Microsoft Teams نیز چندین ویژگی مانند “زیبایی” را به کاربران خود ارائه می دهند که پوست کاربر را تار می کند یا برخی از جلوه های مجازی را اعمال می کند.

  15 بهترین تشک که می توانید آنلاین بخرید (2023)

با این حال، این گزارش می تواند خبر خوبی برای کاربرانی باشد که از سرویس گوگل استفاده می کنند یا حتی افرادی که به هر دلیلی نمی خواهند دوربین خود را روشن کنند. اخیراً پشتیبانی از 1080p نیز به Google Mate اضافه شده است.

ظاهراً این قابلیت برای تعداد کمی از کاربران در دسترس بوده است، زیرا در حالی که گوگل به طور رسمی آن را اعلام کرده است، هنوز هیچ یک از نشریات معتبر تصویری را در گزارش های خود منتشر نکرده اند.

منبع: https://digiato.com/app/google-meet-portrait-touch-up-skin-smoothing-teeth-whitening-filter-effects