جت مافوق صوت جدید، Notion برنامه تقویم را راه اندازی کرد، و CES به دنبال فناوری ، است

دوستان من، به هفته مروری TechCrunch (WiR) خوش آمدید، خلاصه ای از اتفاقات فناوری چند روز گذشته.

همانطور که من این را می نویسم، برف شهر نیویورک را زینت می دهد – به لطف آب و هوای در حال تغییر ما، یک خوراکی نادر به طور فزاینده ای. و با توجه به عرضه قریب الوقوع Apple Vision Pro مناسب به نظر می رسد. به هر حال، یکی از وعده‌های هدست‌هایی مانند ویژن پرو این است که کاربر را حداقل برای مدتی از استرس‌های زندگی روزمره به واقعیت‌های خوش‌بینانه‌تر منتقل می‌کنند.

برایان این هفته از ویژن پرو استفاده کرد. برداشت های او؟ حمل و نقل است، خوب، اما بسیار گران است.

این هفته اخبار زیادی برای جمع بندی وجود دارد، پس بیایید به آن بپردازیم. اما ابتدا یک یادآوری برای ثبت نام اینجا برای دریافت WiR در صندوق ورودی خود هر شنبه اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید.

اخبار

جت مافوق صوت خاموش: دوین می نویسد، ناسا و لاکهید مارتین سرانجام از X-59 رونمایی کردند، هواپیمایی که می تواند آینده حمل و نقل هوایی نظامی و غیرنظامی را رقم بزند.

کاهش ارزش گذاری Byju: BlackRock ارزش سهام خود را در Byju’s کاهش داده است و ارزش ضمنی استارتاپ هندی را از 22 میلیارد دلار در ابتدای سال 2022 به حدود 1 میلیارد دلار کاهش داده است.

Notion یک برنامه تقویم راه اندازی می کند: Notion، سرویس فوق العاده محبوب یادداشت برداری و مدیریت پروژه، یک سرویس تقویم مستقل راه اندازی کرده است. فردریک تمام داستان را دارد.

  کتاب تکنولوژی های انقلابی و تاثیرات آن بر زندگی حال و آینده-فروشگاه اینترنتی کتاب گیسوم

گلکسی اس 24 سامسونگ: سامسونگ این هفته یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که در آن آخرین گوشی های پرچمدار خود را معرفی کرد که همگی به هر شکلی از هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند.

اخراج در گوگل: ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، پس از اخراج بیش از 1000 کارمند در چندین بخش در هفته گذشته و اخراج 100 شغل در یوتیوب، یادداشتی را برای کارکنان خود ارسال کرد و هشدار داد که انتظار می رود امسال اخراج های بیشتری وجود داشته باشد.

تحلیل و بررسی

CES فناوری ، را شکار می کند: هاجه می نویسد، علیرغم اینکه یک صنعت در خدمت یک تجربه جهانی بشری است، فناوری ، همیشه ارتباط ناخوشایندی با CES داشته است. و امسال، کنفرانس موفق شد صنعت فناوری ، را از نمایشگاه‌های تجاری خود خارج کند – چه خوب چه بد.

پادکست ها

بر انصافالکس و مری آن در بسیاری از دورهای جمع آوری کمک های مالی Pomelo، Tandem و Briq قدم زدند – و همچنین درباره آنچه مدیران C-suite در مورد هوش مصنوعی و کسب و کار فکر می کنند بحث کردند.

پیدا ، ویژه گابی لوئیس، بنیانگذار و مدیر عامل مجیک اسپون. Magic Spoon طعم‌های غلات را ایجاد می‌کند که با نوستالژی Froot Loops و Puffs کاکائو همراه با پیچ و تاب‌های غنی از پروتئین در بزرگسالی نقش دارد.

و در واکنش زنجیره ایژاکلین با مونیکا لانگ، رئیس ریپل، شبکه و پروتکل پرداخت دیجیتال مبتنی بر بلاک چین مصاحبه کرد.

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند که اگر قبلاً مشترک هستید با آنها آشنا هستید. اگر نه، به فکر ثبت نام باشید. در اینجا برخی از نکات مهم این هفته آورده شده است:

باشگاه تک شاخ: آیلین لی، بنیانگذار Cowboy Ventures، دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای مقاله اصلی خود در سال 2013 نوشته است که در آن اصطلاح “تک شاخ” را ابداع کرده است.

  اکنون می توانید کل کاتالوگ زمین را به صورت آنلاین بخوانید

سهام خصوصی در سال 2024: الکس و آنا توضیح می دهند که چگونه شرکت های سهام خصوصی می توانند آخرین راه حل برای استارتاپ هایی باشند که در تلاش برای خروج هستند.

Reddit، IPO: Reddit بالاخره امسال می تواند عمومی شود. الکس به این می‌پردازد که این می‌تواند چه معنایی برای شرکت داشته باشد – و برای سایرینی که در سال جاری تلاش می‌کنند IPO کنند.

دور جایزه

تعویض خودروهای بنزینی: شان می نویسد، هرتز یک سوم ناوگان خودروهای الکتریکی خود را که عمدتاً تسلاس هستند، می فروشد و با مقداری از درآمدی که از فروش به دست می آورد، خودروهای گازسوز می خرد.

منبع: https://techcrunch.com/2024/01/20/a-new-supersonic-jet-notion-launches-a-calendar-app-and-ces-chases-off-،-tech/