جزئیات جدیدی درباره دوربین، نمایشگر و تاریخ عرضه گلکسی اس 24 فاش شده است

یک گزارش جدید بار دیگر به طور غیر رسمی تأیید می کند که سری گلکسی اس 24 زودتر از سال گذشته در سال جاری وارد بازار می شود. همچنین در دو شایعه دیگر، شاهد فاش شدن اطلاعات دوربین و نمایشگر در مدل گلکسی اس 24 اولترا هستیم.

بر اساس آنچه یک منبع چینی نام برد جهان یخیسامسونگ تولید سری گلکسی اس 24 را آغاز کرده است و پیش بینی می شود این خانواده در اوایل تا اواسط ژانویه 2024 به بازار عرضه شود.اواسط تا اواخر دسامبر) ارسال شود. عرضه سری گلکسی اس 24 در ژانویه اتفاق عجیبی نیست و سامسونگ نیز تاریخ برگزاری رویداد Unpacked را در نیمه اول سال تغییر داده است.

سری گلکسی اس 22 و اس 23 در ماه فوریه معرفی شدند، اما سری گلکسی اس 21 در 14 ژانویه وارد بازار شدند. حال باید دید این شرکت امسال چه زمانی مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی های گلکسی خود را برگزار می کند.

تغییرات در صفحه نمایش و دوربین Galaxy S24 Ultra

و در خود گزارشی دیگر جهان یخیگفته می شود سری گلکسی اس 24 نیز از ویژگی مشابهی برخوردار است Ultra HDR در ارائه او استفاده خواهد شد. این منبع می‌گوید خانواده‌ها می‌توانند هنگام مشاهده عکس‌ها در آلبوم‌ها، عکس‌ها را به صورت HDR مشاهده کنند تا بیشترین بهره را از آن‌ها ببرند روشنایی 2500 نیت صفحه نمایش خود را بردارید.

پیش از این در گزارشی متفاوت به شما گزارش داده بودیم که سامسونگ می خواهد نمایشگر مدل های مختلف خانواده گلکسی اس 24 را بیشتر به یکدیگر شبیه کند. بدیهی است که تفاوت اصلی بین سه مدل از این سری مربوط به اندازه و وضوح تصویر خواهد بود.

  شبیه سازی ناسا از لحظه سقوط در ابر سیاه چاله + فیلم را تماشا کنید

منبع دیگری با اطلاع از نام او Revignus وی همچنین در پستی در شبکه اجتماعی X مدعی شد که گلکسی اس 24 اولترا به سنسور اصلی مجهز شده است. 200 مگاپیکسل ISOCELL HP2SX شما از آن استفاده خواهید کرد که کمی بهتر از نسخه قبلی است.

این گوشی همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با سنسور است IMX564 سونی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با سنسور +IMX 754 با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX854 زوم اپتیکال 5 برابری خواهد داشت.

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-s24-ultra-unveiling-camera-display