جیمیل به قابلیت ضبط تعاملات روی ایمیل ها با استفاده از ایموجی + ویدئو مجهز شده است

گوگل می تواند ثبت نام کند تعامل با ایموجی ها برای کاربران نسخه اندروید جیمیل (جیمیل) این امکان را به شما می دهد که سریعتر احساسات خود را از طریق ایمیل به دیگران بیان کنید.

اکنون، در پایین هر ایمیل، دکمه‌ای با عنوان «Add Emoji Reaction» اضافه شده است که از میان آن می‌توانید ایموجی را انتخاب کنید که می‌خواهید تعامل را ضبط کنید. شما می توانید از این ویژگی برای ایمیل های انبوه نیز استفاده کنید، اما همانطور که گوگل توضیح می دهد، نمی توانید از ایموجی های تعاملی در ایمیل هایی با بیش از 20 گیرنده استفاده کنید. علاوه بر این، حساب های مدرسه یا کسب و کار به این ویژگی مجهز نخواهند شد.

تعامل با ایموجی ها را در Gmail ضبط کنید

درست مانند برنامه‌های پیام‌رسانی مانند تلگرام که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، گوگل در ابتدا مجموعه محدودی از ایموجی‌های پیش‌فرض را برای ضبط تعاملات در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با زدن دکمه پلاس، موارد دلخواه خود را اضافه کنید. علاوه بر این، تمام تعاملات ضبط شده برای یک ایمیل در پایین قابل مشاهده خواهد بود و با قرار دادن انگشت خود روی هر تعامل، متوجه خواهید شد که چه کسی آن را ضبط کرده است. همچنین با کلیک بر روی آن واکنش شما نیز ثبت خواهد شد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر از حساب جیمیل خود با یک سرویس گیرنده ایمیل شخص ثالث استفاده می کنید، هر واکنش ثبت شده به عنوان یک ایمیل جداگانه برای شما نمایش داده می شود. به نظر می رسد که این مورد برای نسخه های قدیمی برنامه Gmail نیز صدق می کند.

  تریلر "Thanksgiving" الی راث یک جشن ترسناک با موضوع تعطیلات است

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، این قابلیت در حال حاضر فقط برای نسخه اندروید جیمیل در دسترس است، اما در صورت استقبال خوب کاربران، احتمالاً خیلی سریع برای نسخه های iOS و تحت وب در دسترس خواهد بود.

منبع: https://digiato.com/app/gmail-emoji-reactions-android