خراب شدن OnePlus 12 از یک خنک کننده داخلی بزرگ + ویدیو نشان می دهد

تلفن ها وان پلاس 12 و 12 روپیه به تازگی وارد بازار جهانی شده است. وان پلاس بارها سیستم خنک کننده داخلی قدرتمند OnePlus 12 را تبلیغ کرده است و اکنون ویدیویی از این دستگاه به طور کامل اجزای داخلی آن را نشان می دهد.

کانال یوتیوب JerryRigEverything OnePlus 12 را تشریح کرد تا اتاق بخار آن را آشکار کند. ابتدا پنل پشتی دستگاه را با استفاده از تفنگ حرارتی جدا می کند. در مرحله بعد، اولین قسمتی که باید ببینید شارژر بی سیم 50 واتی است که OnePlus 12 را به سریع ترین تلفن شارژ بی سیم در بازار آمریکای شمالی تبدیل می کند. در مرحله بعد، بلندگوی پایینی دستگاه، باتری و نمایشگر حذف می شوند تا در نهایت بتوانیم نگاهی به سیستم خنک کننده OnePlus داشته باشیم.

کالبد شکافی OnePlus 12

سیستم خنک کننده بسیار بزرگ OnePlus 12 در واقع از دو محفظه بخار که روی هم قرار گرفته اند تشکیل شده است. این سیستم همچنین احتمالاً یکی از بزرگترین نمونه هایی است که تا به حال در گوشی های هوشمند استفاده شده است. Wccftech در گزارش خود اشاره کرده است که دلیل استفاده از این سیستم خنک کننده عظیم ممکن است نسل سوم چیپست اسنپدراگون 8 باشد. اگرچه نویسنده گزارش ادعا می کند که هنگام کار با گوشی OnePlus 12 (شاید به دلیل سیستم خنک کننده) با مشکل حرارتی مواجه نشده است، اما در گوشی Red Magic 9 Pro با مشکل گرم شدن بیش از حد صفحه نمایش دستگاه مواجه شده است. که برای گیمرها ساخته شده است.

در حین تشریح دستگاه، دوربین، حسگر اثر انگشت و خمیرهای حرارتی نیز نمایش داده می شود. در نهایت تمامی قطعات دستگاه دوباره کنار هم قرار می گیرند و گوشی روشن می شود، اما به نظر می رسد که صفحه نمایش دستگاه در حین جداسازی قطعات به دلایل نامعلومی آسیب دیده است.

  Dota 2 و League of Legends: شباهت ها و تفاوت ها

گوشی OnePlus 12 از سوم فوریه در کنار OnePlus 12R در بازارهای جهانی عرضه شده است. در حالی که این پرچمدار در بازار چین با قیمت پایه 607 دلار آمریکا به فروش می رسد، در بازارهای ایالات متحده باید با قیمت 799.99 دلار آمریکا خریداری شود.

منبع: https://digiato.com/mobile/oneplus-12-teardown-reveals-a-massive-vapor-chamber-cooling-system-inside