دانش‌آموزان می‌توانند برای Hulu فقط با 2 دلار در ماه ثبت نام کنند. در اینجا چگونه است

تلویزیون زنده Hulu با ورزش

برای تخفیف دانشجویی Hulu ثبت نام کنید تا 75٪ در ماه در سرویس پخش صرفه جویی کنید.

هولو

دانش‌آموزانی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های خدمات استریم هستند (مخصوصاً با افزایش قیمت‌های اخیر و تغییرات اشتراک‌گذاری رمز عبور) دلیلی برای خوشحالی دارند: Hulu بار دیگر به دانشجویان تخفیف بدهید در نسخه پشتیبانی از تبلیغات سرویس پخش، فقط 2 دلار در ماه شارژ می شود (در مقایسه با قیمت معمول 8 دلار در ماه). تنها چیزی که برای ثبت نام نیاز دارید یک کالج یا دانشگاه معتبر با عنوان IV ایالات متحده است.

پیشنهاد تخفیف دانشجویی برای مشترکین جدید و موجود Hulu باز است. اگر قبلاً مشترک Hulu هستید و می‌خواهید از آن استفاده کنید، می‌توانید به حساب Hulu خود وارد شویدسپس روی Sign Up Now کلیک کنید تا نرخ تخفیف را برای اشتراک Hulu (با تبلیغات) اعمال کنید، یا اگر در حال حاضر در برنامه دیگری هستید، به طرح Hulu (با تبلیغات) ارتقا دهید.

سرویس پخش وضعیت ثبت نام شما را از طریق SheerID بررسی می کند.

Hulu انتخاب ZDNET برای بهترین جایگزین برای Netflix است و صدها نمایش تلویزیونی و فیلم محبوب از جمله Hulu Originals مانند Only Murders In the Building، The Handmaid’s Tale، The Bear و The Kardashians را در خود جای داده است.

منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/students-can-sign-up-for-hulu-for-just-2-a-month-right-now-heres-how/#ftag=RSSbaffb68

  استاندارد پیام رسانی RCS با ویژگی های مختلف به روز شده است