در کلیپ Rebel Moon Tarak Beastmaster Staz Nair حضور دارد

استاز نیر در نقش تارک در ماه شورشی نتفلیکس.

تصویر: نتفلیکس

زک اسنایدر ماه شورشی هست یک جنگ ستارگان-شبیه هم هستند فیلم گروهی با حضور بازیگرانی که در چند سال گذشته در داخل و خارج از این ژانر نمایش پاپ دیده‌اید. علاوه بر سوفیا بوتلا در نقش اول کورا، ریخته گری همچنین شامل Djimon Honsou، Doona Bae و Ray Fisher است. سه تا هم هست بازی تاج و تخت فارغ التحصیل در نقش های کلیدی، که یکی از آنها یک موزیک ویدئو را برای خودش می گیرد.

در این فیلم، استاز نیر، بازیگر نقش رهبر ارتش دوتراکی، قونو در سریال درام HBO، نقش تارک را بازی می کند. تارک که به عنوان یک “اشراف زاده تبدیل به آهنگر” توصیف می شود، دارای یک دارایی فوق العاده ویژه در بازی های ویدئویی است: او می تواند با حیوانات از هر نوعی ارتباط برقرار کند و آنها را به سمت خود بیاورد، آنها را به جنگ جمع کند و حتی می تواند از بزرگ ترین آنها به عنوان قاب استفاده کند. چه زمانی کورا و تیمش به دنبال جنگجویان می آیند تا به آنها کمک کنند تا از دنیای خود در برابر امپراتوری شیطان دفاع کنند، آنها تصمیم می گیرند تارک را به گروه خود اضافه کنند، علیرغم اینکه او در حال حاضر برده ای است که بدهی می پردازد.

Rebel Moon – قسمت اول: کلیپ اختصاصی A Child of Fire (2023) Sofia Boutella, Staz Nair

ماه شورشی همیشه شبیه یک برخورد اپرای فضایی و ماجراجویی پالپ بوده است، و کلیپ بالا این ایده را حتی فراتر می برد. این واقعاً چیزی است که ببینیم تاراک جانور (در جهان به نام Bennu شناخته می شود) را برای به دست آوردن آزادی خود رام می کند، و احتمالاً دیدن او که جانور بالدار را برای نشان دادن مهارت های خود سوار می کند هیجان انگیز خواهد بود. این کلیپ همچنین دارای یک امتیاز اضافی است که به وضوح نشان می دهد که اسنایدر یک آدم فانتزی لعنتی بزرگ است، در صورت 15 دقیقه اول. مرد فولادی من قبلاً به وضوح نگفته ام.

  فقرا و 22 اقتباس فرانکشتاین در فرهنگ پاپ

قسمت اول از ماه شورشی، عنوان فرعی فرزند آتش، در 21 دسامبر در نتفلیکس منتشر می شود، و قبل از یک نمایش کوتاه در 15th. قسمت دوم، مولد زخم، انتظار می رود در 19 آوریل 2024 کاهش یابد.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/rebel-moon-clip-tarak-staz-nair-netflix-1851087830