در iOS 18 احتمالاً می‌توانید ایموجی ایجاد کنید و رنگ آیکون‌ها را تغییر دهید

تنها دو هفته با WWDC فاصله داریم، جایی که انتظار می‌رود اپل از iOS 18 با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، سفارشی‌سازی صفحه اصلی و موارد دیگر رونمایی کند. حال طبق گزارشی جدید مشخص شده است که یکی از قابلیت های جدید این آپدیت استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت ایموجی های سفارشی خواهد بود. کاربران همچنین می توانند آزادانه رنگ و مکان آیکون ها را تغییر دهند.

به گفته مارک ژرمن، خبرنگار بلومبرگ، یکی از جالب ترین ویژگی های iOS 18 این است که کاربران می توانند با استفاده از هوش مصنوعی ایموجی های جدیدی بسازند. به نظر می رسد اپل در حال توسعه نرم افزاری است که می تواند برای ایجاد آیکون های سفارشی استفاده شود.

ویژگی های شخصی سازی جدید اپل در iOS 18

اپل معمولا هر سال با آپدیت iOS ایموجی های جدیدی را به آیفون اضافه می کند. به عنوان مثال، در iOS 17.4، چند ایموجی جدید به آیفون اضافه شد. حال به نظر می رسد که در آپدیت پیش رو با استفاده از هوش مصنوعی، کاربران دیگر نیازی به انتظار آپدیت های سالانه اپل ندارند و می توانند ایموجی های خود را تولید کنند.

علاوه بر این، کاربران می توانند رنگ آیکون های برنامه ها را در به روز رسانی iOS 18 تغییر دهند، برای مثال، می توانید تمام برنامه های شبکه های اجتماعی را به تم آبی تغییر دهید. سفارشی‌سازی آیکون‌ها در حال حاضر از طریق برنامه‌های شخص ثالث امکان‌پذیر است و فرآیند نسبتاً دشواری است، اما با این به‌روزرسانی، کاربران احتمالاً می‌توانند به راحتی آیکون‌ها را سفارشی کنند.

  تبلیغ مارتین اسکورسیزی Squarespace Super Bowl از شما می خواهد که گوشی خود را زمین بگذارید

البته هنوز مشخص نیست که کاربران چقدر آزادی عمل در تغییر آیکون خواهند داشت. همچنین این امکان وجود دارد که در آپدیت iOS 18 مکان هر اپلیکیشن به صورت آزادانه تغییر یابد.

در آپدیت iOS 18، به نظر می رسد اپل ویژگی های بسیاری را برای شخصی سازی صفحه اصلی آیفون و برنامه های پیش فرض در اختیار کاربران قرار می دهد. با این حال، این گزارش ها هنوز نهایی نیستند و باید تا 21 ژوئن و WWDC 2024 صبر کنیم.

منبع: https://digiato.com/app/ios-18-will-let-users-recolor-app-icons-and-create-custom-emoji-using-generative-ai