رابرت داونی جونیور می خواهد که کارش در MCU مورد توجه بیشتری قرار گیرد

رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی.

تصویر: استودیو مارول

MCU با رابرت داونی جونیور. نقطه عطف تعیین کننده شغل مرد آهنی در سال 2008. طی 11 سال آینده، داونی این نقش را در چندین دنباله و تیم هاو حالا که از کل شبنگ فاصله گرفته است، معتقد است که دوران تصدی او در مارول عمداً نادیده گرفته شده است.

اخیرا داونی در آن ظاهر شد ” به معنای واقعی کلمه ! » توسط پادکست راب لو و اشاره کرد که احساس می کند کارش بر روی مرد آهنی – که او آن را “یکی از بهترین کارهایی است که تا به حال انجام خواهم داد” – “به دلیل ژانر” رد شده است. او در این مورد واقعاً اشتباه نمی کند: روشی که برخی افراد در مورد او صحبت می کنند اوپنهایمر، شما فکر می کنید مارول او را تا همین اواخر گروگان گرفته بود. (رویداد مشابهی در حال حاضر با مارک روفالو و چیزهای بیچاره) و حتی اگر هر انتخابی که نویسندگان با استارک انجام دادند جواب نداد، او همیشه در نقش خوب بود و هر بار برای اجرای یک اجرا تلاش می کرد. ارائه شده است.

فیلم داونی بلافاصله بعد از مارول بود دولیتل، که او نیز به همراه همسرش سوزان تولید کرده است. فیلم ها دریافت منفی و پس از اینکه مارول از او مانند… زره محافظت کرد، احساس “خیلی در معرض دید” داشت. او گفت: “همه چیزهایی که من بر خلاف درک من از اعتماد و ایمنی بر آن تکیه کردم، پسر، آنها از بین رفتند.” نگاهی به گذشته دولیتل حالا او اعتراف می‌کند که این یک هدر دادن بود، حتی اگر «من را قادر به یادگیری کرد».

  اندروید 14 به زودی پشتیبانی از رمزهای عبور را برای برنامه ها آسان تر می کند

اوپنهایمر این فیلم اخیراً برای او گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به ارمغان آورد و انتظار می‌رود که در همین رشته نامزد اسکار شود. این فیلم و همچنین دو پروژه بعدی او…HBO دلسوز و شین بلک کثیف بازی کن– نشان می دهد که او تمایلی به بازگشت به مارول به این زودی ندارد. نوامبر گذشته، گزارش شد که مارول در حال بررسی اتحاد مجدد انتقام‌جویان اصلی است تا در زمان‌های سخت اخیر، مخاطبان را به MCU جلب کند. کوین فایگی و اسکارلت جوهانسون بعداً به صورت جداگانه پیرامون سؤالات مربوط به آن برقصید. اما اگر Avengers: Secret Wars این مکان احتمالاً بهترین مکان برای حضور هر یک از انتقام‌جویان OG، از جمله داونی، خواهد بود. اگر چنین است، شاید حضورهای قبلی او در مارول در رابطه با بقیه کارهایش به طور جدی تری مورد بحث قرار گیرد.

(از طريق تنوع)


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/robert-downey-jr-iron-man-marvel-tenure-1851166210