رفع مشکل داغ شدن بیش از حد آیفون 15 توسط اپل در حال انجام است

iOS 17.0.3

سابرینا اورتیز/ZDNET

اگر اخیراً آیفون 15 را ارتقا داده اید، ممکن است با گرم شدن بیش از حد یا گرما در لمس مواجه شده باشید. با دانستن اینکه این موضوع هیچ ربطی به سخت افزار آیفون جدید شما ندارد و راه حلی وجود دارد، خیالتان راحت خواهد شد.

به دنبال گزارش های متعدد کاربران مبنی بر داغ شدن بیش از حد آیفون، برخی از آنها گزارش با رسیدن آیفون‌هایشان به بیش از 100 درجه فارنهایت، که آن را برای نگه‌داشتن بیش از حد داغ می‌کند، اوایل این هفته اپل اعلام کرد که راه‌حلی را برای گرمای بیش از حد منتشر می‌کند، که این شرکت آن را به یک باگ iOS 17 نسبت می‌دهد.

همچنین: بررسی آیفون 15 پرو: از آیفون 12 پرو یا نسخه قبلی؟ این ارتقا ذهن شما را متحیر خواهد کرد

به گفته این شرکت، روز چهارشنبه، اپل راه حل گفت، iOS 17.0.3 را منتشر کرد، به‌روزرسانی نرم‌افزاری که «ممکن است» از داغ شدن آیفون 15 شما جلوگیری کند.

اپل در یادداشت‌های انتشار خود گفت: «این به‌روزرسانی رفع اشکال مهم، به‌روزرسانی‌های امنیتی و مشکلی را که می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد آیفون شود، برطرف می‌کند».

به گفته اپل، آخرین نسخه iOS 17 شامل آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی اپل برای دستگاه‌های شما است که آسیب‌پذیری‌های هسته را برطرف می‌کند که به مهاجم اجازه می‌دهد امتیازات بالایی به دست آورد.

اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که به‌روزرسانی مشکل گرمای بیش از حد را برطرف کند، اما به دلیل آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی که برای محافظت از آیفون شما بسیار مهم هستند، ایده خوبی است که آن را دانلود کنید.

  YouTube یک برنامه Vision Pro نمی سازد، بنابراین Apollo برای Reddit Dev یک برنامه ساخت

همچنین: محصولات اپل برای خرید در این ماه: نسخه اکتبر 2023

برای دانلود آپدیت کافیست به ادامه مطلب بروید تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار و روی “Update Now” در iOS 17.0.3 کلیک کنید.

معمولاً به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید دارای اشکالاتی هستند که بر عملکرد تلفن شما تأثیر منفی می‌گذارند، بنابراین این اشکال داغ شدن بیش از حد غیرعادی نیست.

به طور معمول، شرکت هایی مانند اپل برای رفع سریع این باگ ها تلاش می کنند و این راه حل ها را در قالب به روز رسانی های بعدی مانند این منتشر می کنند.

منبع: https://www.zdnet.com/article/apples-fix-for-iphone-15s-overheating-issue-is-rolling-out-now/#ftag=RSSbaffb68