رویداد 9 نوامبر اپل بر روی مدل های مک بوک پرو M3 متمرکز خواهد بود

اپل شب گذشته اعلام کرد که هفته آینده رویداد ترسناک جدیدی را برای معرفی مک های جدید برگزار می کند. حال مینگ چی کو، تحلیلگر معروف، مدعی شده است که این رویداد بر روی مدل های مک بوک پرو مجهز به تراشه سری M3 متمرکز خواهد بود. شاید باید منتظر انتشار تراشه های جدید اپل در این رویداد باشیم.

مینگ چی کو صفحه شخصی در همان کنفرانس X، او گفت که معتقد است این رویداد بر روی مدل‌های مک‌بوک پرو با تراشه‌های سری M3 تمرکز خواهد کرد. او اعتراف کرد که قبلا گفته بود که عرضه چنین محصولاتی در سال جاری بعید به نظر می رسد، زیرا عرضه این محصولات در سه ماهه چهارم سال 2023 محدود است. اما در هر صورت، اپل اکنون تصمیم به معرفی این محصولات گرفته است و به احتمال زیاد محدودیت عرضه تا سه ماهه اول سال 2024 ادامه خواهد داشت.

احتمالا مدل های مختلفی از مک بوک پرو M3 را خواهیم دید

با توجه به کلماتی که مینگ چی کو در توییت خود به کار برد، احتمالاً باید منتظر چندین نسخه از تراشه M3 مانند M3، M3 Pro و M3 Max باشیم. می توان انتظار داشت که این تراشه ها در مدل های 13، 14 و 16 اینچی مک بوک پرو عرضه شوند.

Co می گوید فروش مک به دلیل ارتقای جزئی در قدرت پردازش در تراشه M2 خوب نبوده است، بنابراین شرکت کوپرتینویی ممکن است تعداد محدودی از مدل های مک بوک پرو مجهز به تراشه M3 تولید کند.

کو معتقد است که اگر مک‌های M3 نیز نتوانند فروش سری مک‌بوک را افزایش دهند، اپل احتمالاً یک سری مک‌بوک پرو کاملاً جدید را در سال 2025 عرضه خواهد کرد. همچنین، این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها گزینه بالقوه عرضه مک‌بوک ارزان‌تر را در نظر بگیرند.

  سریال Halo - یک سریال علمی تخیلی در مقیاس بزرگ

مارک ژرمن، خبرنگار بلومبرگ نیز معتقد است که اپل تراشه های M3 Max و M3 Pro را در مدل های مک بوک پرو آزمایش کرده است. حالا بالاخره باید ببینیم اپل در هفته آینده چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد.

منبع: https://digiato.com/laptop/apple-to-focus-on-m3-series-macbook-pro-on-30-oct-event