زمان قطع ارتباط است

“وقتی ما در موقعیت حرکت می کنیم، به نوعی به دنبال راه حلی برای مشکل هستیم. چند مقاله دیگر را بخوانید. مقالات دیگر را بخوانید. اگر اطلاعات بیشتری به دست بیاورم، شاید مشکل را درک کنم.

این فقط به افراد مربوط نمی شود. پرایس می‌گوید: وقتی بسیاری از مردم استرس اخبار جهانی را به طور همزمان تجربه می‌کنند، این می‌تواند باعث شود که آن‌ها “آنها را از یکدیگر دور کنند”. ما ممکن است متوجه نباشیم، اما دلیل اینکه آن مرد در استارباکس با شما بی ادبی کرد، ممکن است این باشد که او مقالات خبری ترسناک زیادی را خوانده است.

بتانی تچمن، استاد روانشناسی در دانشگاه ویرجینیا، می گوید: «وقتی افراد متعددی در حال مبارزه هستند، برای برقراری ارتباط با یکدیگر مشکل بیشتری خواهند داشت. ما باید از منظر سیستمی به این چیزها فکر کنیم، در غیر این صورت در ایجاد تغییر چندان مؤثر نخواهیم بود.»

Teachman می گوید که Doomscrolling می تواند “درک ما را از آنچه اتفاق می افتد تحریف کند.” شما شروع به فکر می کنید که همه چیز و همه چیز بدترین است، اما کاملاً ممکن است که این روی شخص شما تأثیری نداشته باشد. شاید اگر اخبار وحشتناک از سراسر جهان آن را نخوانده باشید، زندگی روزمره شما را تغییر ندهد، و مهم است که بدانید زمان قطع ارتباط چه زمانی است.

Teachman می‌گوید: «ما باید مطلع باشیم، اما زمانی که از مطلع شدن به احساس غرق شدن و اغلب فلج شدن و احساس تهدید دائمی تبدیل می‌شویم، به وضوح ما را در موقعیتی منفی قرار می‌دهد. من فکر می‌کنم بخشی از آنچه اتفاق می‌افتد این است که بیشتر گزارش‌ها منفی هستند، که باعث می‌شود احساس کنیم دائماً در خطر هستیم و آسیب‌پذیر هستیم و دنیا مکان بسیار خطرناکی است.»

  موشک همچنان به سمت ماه می رفت

از نظر راه‌حل‌ها، Teachman می‌گوید که افراد برای حفظ تعادل زندگی‌شان باید قرار گرفتن در معرض رسانه‌های اجتماعی و اخبار را محدود کنند. خواندن برخی اخبار برای مطلع ماندن و بررسی آنچه مردم آنلاین می گویند خوب است، اما اگر زیاده روی کنید ممکن است ناسالم شود. او می گوید، هنگامی که به اندازه کافی مطالعه کردید تا بدانید چه خبر است، به چیزهای دیگری فکر کنید که از انجام آنها لذت می برید و به شما کمک می کند تا سلامت روان خود را حفظ کنید.

“این یک چیز بد است و این یک چیز خوب است” نیست. Teachman می‌گوید، این در مورد نحوه تعامل شما با آن و اینکه چگونه با بقیه آنچه در زندگی شما می‌گذرد مطابقت دارد. «بقیه عمر خود را چگونه زندگی می کنید و چه تأثیراتی دارد؟ »

منبع: https://www.wired.com/story/doomscrolling-bad-news-mental-health/