جمعه سیاه در تکنولایف

جمعه سیاه یک رویداد مهم است که در ایالات متحده رخ می دهد. این مهمانی فرصتی عالی برای فروشگاه ها و فروشندگان است تا کالاهای خود را به فروش برسانند. همچنین برای افرادی که قصد خرید کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، پوشاک و سایر اقلام ضروری را دارند، بهترین زمان برای خرید با کمترین قیمت سال است. اتفاق جالب در این مهمانی این است که عده ای از شب قبل پشت درب برخی فروشگاه ها صف می کشند تا قبل از تمام شدن اجناس، خرید خوبی انجام دهند.

اکنون که با مفهوم کلی و ماهیت بلک فرایدی آشنا شدید، در مورد چگونگی و مدت زمان برگزاری این رویداد در تکنولایف صحبت خواهیم کرد. بلک فرایدی در سال های اخیر در ایران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و بسیاری از فروشگاه ها هر ساله از این فرصت برای ارائه تخفیف به مشتریان استفاده می کنند.

بلک فرایدی در تکنولایف از 30 نوامبر 1401 آغاز شده و تا 7 دسامبر 1402 ادامه دارد. هدف از این مدت طولانی این است که تمامی مشتریانی که قصد خرید دارند بتوانند در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهند و کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند. در تکنولایف دسته بندی های زیادی مانند کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، کنسول ها، پاوربانک ها، وسایل سرمایشی و گرمایشی، مودم ها، جعبه های بازی و تجهیزات سمعی و بصری وجود دارد و در جمعه سیاه بر روی تمامی این محصولات تخفیف زیادی اعمال می شود. کاربران می توانند… از یک خرید لذت بخش لذت ببرند. همچنین در صورت خرید از دسته های گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی تا سقف 10 میلیون تومان، هزینه ارسال شامل نمی شود و کالا به صورت رایگان ارسال می شود.

  دنباله فیلم Super Mario Bros. در سال 2026 می رسد

در میان تخفیف هایی که برای دسته بندی های مختلف اعمال می شود، بخش دیگری وجود دارد که روزانه یک محصول ویژه در آن قرار می گیرد و بیشترین تخفیف ممکن را شامل می شود.

اگر قصد خرید محصولی در این دوره جدید را دارید، پیشنهاد می کنیم به وب سایت تکنولایف سر بزنید و از تخفیف های بی نظیر آن بهره مند شوید.

منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/black-friday-in-technolife