دنباله فیلم Super Mario Bros. در سال 2026 می رسد

فیلم Super Mario Bros. موفقیت بزرگی برای نینتندو بود و بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس به دست آورد، بنابراین تولید یک فیلم بعدی تصمیم آسانی بود. در یک ویدیوی جدید، Shigeru Miyamoto از نینتندو و Chris Meledandri از Illumination Entertainment گفتند که فیلم آینده در حال توسعه است و تاریخ اکران آن برای 3 آوریل 2026 تعیین شده است.

ملداندری می‌گوید استودیوی ایلومینیشن پاریس که بر روی اولین فیلم کار کرده بود، بار دیگر به کارگردانی آرون هوروات و مایکل جلنیک، فیلم را استوری‌برد می‌کند. وی افزود که این برنامه به زودی آغاز خواهد شد. و پس از اکران فیلم در 3 آوریل در ایالات متحده “و بسیاری از بازارهای دیگر در سراسر جهان”، در ادامه ماه به “مناطق منتخب” خواهد رسید.

میاموتو می‌گوید این فیلم «داستانی روشن و سرگرم‌کننده خواهد داشت» که دنیایی را که در فیلم اول ایجاد شده بود گسترش می‌دهد.

با اعلام یک لایو اکشن در ماه نوامبر افسانه ی زلدا فیلم، ما اکنون نه یک، بلکه دو فیلم تایید شده بر اساس ویژگی‌های فکری اصلی نینتندو در دست توسعه داریم. اطلاعات زیادی در مورد برنامه های تئاتری این شرکت برای لینک وجود ندارد. وس بال، کارگردان دونده مارپیچ سه گانه و بعدی پادشاهی سیاره میمون هاکارگردانی این فیلم با آوی آراد و میاموتو خواهد بود.

به روز شده در 10 مارس 2024، ساعت 10:20 صبح به وقت شرقی: افزودن زمینه توسعه افسانه ی زلدا فیلم سینما.

منبع: https://www.theverge.com/2024/3/10/24096213/super-mario-bros-movie-2-sequel-2026

  سهم بازار ویندوز 10 هنوز دو برابر ویندوز 11 است