اینستاگرام یک بازی جالب را به قسمت چت + فیلم خود اضافه کرده است

اینستاگرام یک بازی ایموجی را به پلتفرم خود اضافه کرده است که می توانید از طریق بخش پیام های مستقیم (DM) به آن دسترسی داشته باشید. این بازی در اصل شبیه به برخی از نمونه های قدیمی و به یاد ماندنی مانند Breakout یا Pong است که در آن باید از افتادن و افتادن ایموجی ها جلوگیری کنید.

به گزارش TechCrunch، برای دسترسی به بازی مخفی اینستاگرام، کافی است صفحه یکی از چت های خود را باز کنید، سپس یک ایموجی ارسال کنید و روی آن ضربه بزنید. با انجام این کار، ایموجی انتخابی شما به یک صفحه زرد منتقل می شود و بازی به طور رسمی شروع می شود. با پیشرفت بازی، سرعت حرکت ایموجی افزایش می یابد و رنگ زرد پس زمینه کمی تیره تر می شود.

بازی مخفی در اینستاگرام

ویدئوی زیر توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی X برای این بازی به اشتراک گذاشته شده است:

TechCrunch در گزارش خود توضیح می دهد که با ارسال هر ایموجی می توانید این بازی را انجام دهید. همچنین می توانید روی ایموجی های ارسال شده توسط دیگران ضربه بزنید تا آنها را امتحان کنید. نکته مهم دیگر این است که بالاترین امتیاز شما ثبت خواهد شد، بنابراین می توانید در هر زمان برای بهبود رکورد قبلی خود تلاش کنید.

اگرچه هم کاربران iOS و هم کاربران اینستاگرام اندروید از ظهور این بازی مخفی خبر داده اند، اما این قابلیت هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست. ما نیز پس از دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام، نتوانستیم این بازی را امتحان کنیم.

  Comment réaliser de magnifiques films de vacances en famille avec votre téléphone

یکی از سخنگویان اینستاگرام در ایمیلی به TechCrunch گفت که این شرکت همیشه در حال کار بر روی روش‌های جدید برای ایجاد احساس سرگرمی بیشتر در اینستاگرام است. با این حال، این شرکت جزئیاتی در مورد زمان عرضه عمومی آن اعلام نکرده است.

منبع: https://digiato.com/app/hidden-game-in-your-instagram-dms