سامسونگ احتمالا از نمایشگر Micro-LED در گلکسی واچ استفاده خواهد کرد

سامسونگ الکترونیکس در بیانیه ای اعلام کرد که در حال بررسی استفاده از پنل های Micro LED در ساعت های هوشمند است. یک شایعه همچنین ادعا می کند که سامسونگ قصد دارد آن را منتشر کند گلکسی واچ اولترا او آن را دریافت کرد. به نظر می رسد Galaxy Watch Ultra اولین ساعت هوشمند این شرکت با نمایشگر Micro-LED باشد.

سامسونگ تولید کننده پیشرو نمایشگرهای OLED در لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها و پوشیدنی ها است. قدم بعدی سامسونگ فناوری جدید Micro LED خواهد بود. این شرکت کره ای در حال حاضر تلویزیون های Micro LED را روانه بازار کرده است که بسیار بهتر از نمایشگرهای OLED و LCD هستند.

به نظر می رسد این شرکت می خواهد از فناوری Micro LED در ساعت های هوشمند خود نیز استفاده کند. ممکن است گلکسی واچ اولترا این اولین ساعت هوشمند سامسونگ با نمایشگر مینی LED است. طبق شایعه ای دیگر، اپل قصد دارد در نسخه بعدی از نمایشگر Micro LED نیز استفاده کند اپل واچ اولترا استفاده می کند

ویژگی های نمایشگر LED کوچک

نمایش می دهد میکرو ال ای دی ساخته شده از عناصر LED کوچکتر از 50 میکرومتر 10 درصد اندازه LED مورد استفاده در تلویزیون های HD 100 اینچی. این عناصر نازک نور را بدون نور پس‌زمینه یا فیلتر رنگ ساطع می‌کنند. علاوه بر این، عناصر RGB (قرمز، سبز، آبی) در نمایشگرهای LED کوچک استفاده می شود فلزات ساخته شده است، بنابراین مشکل سوختن در این عناصر (مانند OLED) وجود ندارد و می تواند سبک و کیفیت تصویر عالی آن را برای مدت طولانی (100 هزار ساعت) نگه دارید.

  Spotify در حال آزمایش توانایی ایجاد لیست پخش با استفاده از هوش مصنوعی است

نمایشگرهای میکرو LED سیاهی عمیق و نسبت کنتراست تقریباً بی نهایت ارائه می دهند. با این حال، این مانیتورها بسیار گران هستند. تلویزیون‌های میکرو ال‌ای‌دی سامسونگ به قدری گران هستند که تنها تعداد کمی از مردم در دنیا توانایی خرید آن‌ها را دارند. بنابراین باید دید اولین ساعت گلکسی سامسونگ با نمایشگر MicroLED چقدر قیمت خواهد داشت.

منبع: https://digiato.com/gadgets/samsung-to-use-micro-led-on-smartwatches