سامسونگ گلکسی رینگ را در عکس MWC 2024+ معرفی کرد

در رویداد قبلی Unpacked، سامسونگ ظاهر حلقه گلکسی را فاش کرد، اما اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نکرد. این شرکت اکنون نمونه اولیه این حلقه هوشمند را به نمایشگاه MWC 2024 برده است تا رسانه ها بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند.

سامسونگ نمونه اولیه حلقه گلکسی را به کنگره جهانی موبایل 2024 آورده است. به نظر می رسد این دستگاه بسیار سبک وزن است و دارای سه رنگ نقره ای پلاتینیوم، مشکی سرامیکی و طلایی است. البته سامسونگ تایید کرده است که نسخه نهایی این دستگاه ممکن است دستخوش تغییراتی شود.

سامسونگ هنوز مشخصات فنی کامل گلکسی رینگ را منتشر نکرده است. در مورد قیمت این دستگاه نیز چیزی نمی دانیم.

اما رسانه CNBC به نقل از یکی از مدیران ارشد سامسونگ می گوید که Galaxy Ring از قابلیت های ردیابی سلامتی مانند ثبت ضربان قلب و نظارت بر خواب استفاده می کند و می تواند نمره روزانه از آمادگی شما برای کارهای روزانه را ارائه دهد.

به طور دقیق تر، حلقه گلکسی می تواند ضربان قلب، ضربان تنفس، حرکت در هنگام خواب و مدت زمانی که کاربر طول می کشد تا به خواب برود را اندازه گیری کند. این دستگاه همچنین قادر است اطلاعات مربوط به آمادگی جسمانی و روحی شما را جمع آوری کند تا از آمادگی شما برای انجام کار مطلع شود و این موضوع از طریق نتیجه ای به نام Vitality Score که توسط دانشگاه جورجیا ساخته شده است اعلام می شود.

ویژگی Vitality Score البته به حلقه گلکسی محدود نمی شود و انتظار می رود در آینده به ساعت های هوشمند سامسونگ نیز برسد. اولین دستگاهی که این ویژگی را دریافت می کند گلکسی واچ 6 خواهد بود، اما برای استفاده از آن به سری گلکسی اس 24 نیاز دارید.

  درختان با گرم شدن هوا برای نفس کشیدن تلاش می کنند

سامسونگ می گوید که این شرکت در حال کار بر روی افزودن ویژگی پرداخت بدون تماس به Galaxy Ring است. علاوه بر این، این غول کره ای در حال کار بر روی فناوری های نظارت بر قند خون بدون سوزن و تشخیص فشار خون در دستگاه های پوشیدنی خود است.

Verge Media نیز روی این قسمت هوشمندانه کار کرد، اما گفت که مجوز فیلمبرداری آن را دریافت نکرده است. به نظر می رسد این دستگاه بسیار سبک تر از آن چیزی است که به نظر می رسد و خیلی متراکم نیست. Verge می گوید سه رنگ دستگاه در سایزهای 5 تا 13 موجود است تا افراد مختلف بتوانند آن ها را امتحان کنند.

حلقه هوشمند سامسونگ قرار است در سال 2024 وارد بازار شود، اما این شرکت هنوز تاریخ عرضه مشخصی را اعلام نکرده است.

در حال بروز رسانی…

منبع: https://digiato.com/gadgets/samsung-showcases-galaxy-ring-at-mwc-2024