«سرهای سخنگوی ابتدایی ابوت معنای خاص خود را دارند

دبستان ابوت به هنر ساختگی تسلط یافته است و از ژانرهای کلاسیک مانند نگاه های گیج کننده به دوربین با دقت کمیک تیز استفاده می کند. و البته، هیچ تمسخر بدون سر صحبت: این لحظات مصاحبه که در آن شخصیت‌ها مستقیماً با گروه فیلم‌برداری صحبت می‌کنند.

مکان‌هایی که این سرهای سخنگو در آن فیلم‌برداری می‌شوند به همان اندازه مهم هستند که شخصیت‌ها می‌گویند، به ایجاد لحن و محیط کمک می‌کنند و حتی ما را در فضای اصلی شخصیت قرار می‌دهند. بگیرید دفتر، مثلا. مصاحبه های برخی از شخصیت ها در مقابل پنجره های مشرف به شرکت کاغذی Dunder Mifflin فیلمبرداری می شود. برخی دیگر در کنار پنجره های داخلی مشرف به ، نر دفتر قرار دارند. انتخاب اینکه چه کسی چه آموزشی داشته باشد، عمدی بود.

همچنین ببینید:

از «دفتر» تا «ابوت ابتدایی»، در اینجا نحوه ایجاد یک موکومنت عالی آمده است

همانطور که در نشان داده شده است خانم های اداری پادکست، دفتر رندال آینهورن کارگردان و فیلمبردار این نماها را طوری تنظیم کرد که هر شخصیتی که آینده ای خارج از داندر میفلین دارد، مانند جیم (جان کرازینسکی)، نزدیک پنجره ای رو به بیرون برای سرهای سخنگوش باشد. کسانی که نمی‌خواستند داندر میفلین را ، کنند، یا حتی به نظر می‌رسیدند که دیگر آنجا گیر کرده‌اند، در نزدیکی پنجره‌های مشرف به دفتر صحبت می‌کردند.

آینهورن نیز کارگردان دبستان ابوت. در پاسخ به سوالی درباره دستگاه سر سخنگو به عنوان بخشی از یک تور برنامه ریزی شده برای انجمن منتقدان تلویزیونی (TCA)، آینهورن در ابتدا نمی توانست به معنای خاصی فکر کند که برای آن به ارمغان می آورد. دبستان ابوتسرهای سخنگو و محل شلیک گلوله به آنها. با این حال، ستاره و خالق کوئینتا برانسون به سرعت گفتگوی اولیه ای را که در مورد این موضوع داشتند را به او یادآوری کرد.

  جمعه سیاه در تکنولایف

برانسون گفت: «وقتی شروع کردیم، می‌خواستم سرهای سخنگو را در کلاس‌ها بگذارم. اما شما گفتید، اینها معلمانی هستند که در حال حرکت هستند. اینجاست که این (سرهای سخنگو) از راهرو می آیند و در پشت سرشان فعالیت دارند.»

علاوه بر سر صحبت‌ها، آینهورن توضیح داد که چگونه می‌خواهد صحنه‌هایی را بین زوج بالقوه جانین (برانسون) و گرگوری (تایلر جیمز ویلیامز) متفاوت از دیگران فیلمبرداری کند. آینهورن می‌گوید: «ما تمایل داریم به عقب برگردیم، بیشتر جلوی دوربین بمانیم و به آنها یک لحظه خصوصی بدهیم. نه تنها به شخصیت‌ها اجازه می‌دهید لحظه‌ای خصوصی داشته باشند، بلکه آن را به‌گونه‌ای قاب می‌دهید که بیننده از دیدن آن احساس کمی ممتاز کند.»

جاستین هالپرن، یکی از مجریان برنامه در TCA اضافه کرد: «رندال پدرخوانده این فرم است. “فکر می‌کنم وقتی فیلم‌های مستند را در 40 سال آینده تماشا می‌کنید، میمون‌های مردم به سبک رندال است. رندال فردی است که برای مدت طولانی در خط مقدم این سبک از ایجاد کمدی کمدی قرار داشته و بسیار موفق بوده است. تاثیر قدرتمندی بر این سبک کمدی

قسمت های جدید از دبستان ابوت چهارشنبه‌ها ساعت 9 شب به وقت شرقی از ABC پخش می‌شود و روز بعد برای پخش در Hulu در دسترس است.

منبع: https://mashable.com/article/abbott-elementary-talking-heads-randall-einhorn-quinta-brunson