سم بنکمن-فرید در دادگاه خودش شهادت خواهد داد. این یک سلام مریم قانونی است

وکیل او تأیید کرد که سام بنکمن-فرید در محاکمه خود در جایگاه خواهد ایستاد. بنیانگذار صرافی مشکل دار رمزنگاری FTX سه هفته شاهد کبودی در دادگاه فدرال از سوی همکاران سابق، همتایان و شاهدان دیگر بود. اما Bankman-Fried اکنون از این فرصت استفاده می کند تا نسخه خود را از رویدادها به هیئت منصفه منتقل کند.

دولت ایالات متحده Bankman-Fried را متهم کرده است که یک کلاهبرداری چند میلیارد دلاری طراحی کرده است، که در آن وجوه متعلق به مشتریان FTX به یک شرکت خواهر، Alameda Research منتقل شده و از شرط‌بندی‌های مخاطره‌آمیز کریپتو استفاده می‌شود. ، کمک های سیاسی و تجملات از هر نوع. در دادگاه، او با هفت اتهام در ارتباط با کلاهبرداری مورد ادعا روبرو است.

در تصمیم گیری برای شهادت یا عدم شهادت، ریسک بانکمن-فرید زیاد است. دانیل ریچمن، استاد دانشکده حقوق کلمبیا و دادستان فدرال سابق، می‌گوید: «مزیت این است که شما واقعاً فرصتی دارید تا جنبه خود را از داستان به شیوه‌ای قانع‌کننده بگویید.» اما شهادت همچنین بانکمن-فرید را در معرض متغیرهای خارج از کنترل او قرار می دهد، از جمله بازجویی متقابل توسط دادستان.

به گفته کریستوفر لاوین، شریک شرکت حقوقی ویترز، توصیه پیش فرض به هر متهم این است که شهادت ندهد. در یک زمینه حقوقی، حتی اگر شهادت به خوبی آماده شده باشد، “پیش بینی اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد، به ویژه در طول بازجویی متقابل، عملا غیرممکن است.” لاوین می‌گوید: «بانکمن-فرید» می‌تواند با شواهدی که گزارش رویدادهای او را تضعیف می‌کند، «غافلگیر» شود – و اگر دولت بتواند نشان دهد که او روی جایگاه دروغ گفته است، می‌توان از آن به عنوان مهمات در مراحل نهایی استفاده کرد. از محاکمه در صورتی که او مجرم شناخته شود، قاضی هنگام تعیین حکم، هرگونه شهادت دروغ را در نظر می گیرد.

  OpenAI به تصاویر DALL-E 3 واترمارک اضافه می کند

با این حال، تا حدودی بانکمن-فرید چاره ای جز به چالش کشیدن خرد متعارف و اتخاذ موضع نداشت. دانیل سیلوا، دادستان و وکیل سابق وکلای شرکت حقوقی بوخالتر، می‌گوید: «سنگین شواهد ارائه شده توسط شاهدان همکار، که هر یک از آنها درباره مقصر بودن خود صحبت کردند، به این معنی است که رویکرد درود مری تنها گزینه باقی مانده برای دفاع است. “به نظر نمی رسد که او کارت دیگری برای بازی داشته باشد.” سیلوا می‌گوید این ریسک بالا و شاید پاداش بسیار کمی است. “به نظر می رسد که او واقعاً در این مرحله کاری جز شهادت و تلاش برای توضیح دادن خود ندارد.”

در خلال بررسی مستقیم، دفاع احتمالاً از بانکمن-فرید می‌خواهد تا برای رفتارهایی که در شهادت همکاران سابقش توضیح داده شده است، توضیحات دیگری ارائه دهد و شاید به سؤالاتی در مورد نیات و وضعیت ذهنی‌اش پاسخ دهد. ریچمن می‌گوید: «او باید خود را بدفهم‌ترین مرد آمریکا معرفی کند.

در صبح روز 26 اکتبر، دادستان آخرین شاهد خود را فراخوانی می کند و سپس به پرونده خود استراحت می دهد. سپس دفاع چهار شاهد از جمله بنکمن-فرید را فرا خواهد خواند. اما تا زمانی که او صحبت نمی کند، همیشه امکان تغییر قلب وجود دارد. راشل مایمین، یکی از شرکای شرکت حقوقی Lowenstein Sandler، می‌گوید: اگرچه او قصد خود را برای شهادت اعلام کرده است، اما Bankman-Fried هنوز هم حق دارد در صورت ترس از آن انصراف دهد. میمین گفت که تصمیم برای شهادت می تواند «در یک چشم به هم زدن تبدیل شود».

منبع: https://www.wired.com/story/sam-bankman-frieds-hail-mary/

  15 بهترین تشک که می توانید آنلاین بخرید (2023)