شبکه اجتماعی Tread را می توان «Epigram» یا «Textagram» نامید.

«آدم المسری»مدیر اینستاگرام فاش کرد که انتخاب دوم تیم آنها برای نام برنامه، Trades، اپیگرام بوده است. وی همچنین افزود که شبکه های اجتماعی مبتنی بر پیامک امکان پذیر است نمودار متنی به آن می گویند Meta Threads را ایجاد کردم، نوعی اسپین آف اینستاگرام، به عنوان جایگزینی برای شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق). در حالی که تعامل در معاملات مبتنی بر متن است، این پلتفرم از انواع مختلف محتوا مانند تصاویر، ویدئوها و ضبط‌های صوتی نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش نیووین، در میان اسامی احتمالی معاملاتی که آدام موساری به آن اشاره کرده است، کاربران بیشترین معامله را دوست دارند. به گفته کاربران Threads، نامی مانند اپیگرام برای مفهوم پزشکی مناسب تر است. شبکه اجتماعی Trades توسط تیم اینستاگرام ایجاد شده است و شما می توانید از حساب اینستاگرام خود برای ایجاد پروفایل Trades استفاده کنید.

شبکه اجتماعی و نام های احتمالی آن را معامله می کند

در میان نام های احتمالی این شبکه اجتماعی، برخی از کاربران نام تریدز را بیش از بقیه نامزدها پسندیده اند. به گفته این کاربران، اگر نام این شبکه اجتماعی با «گرام» ختم شود، هویت مستقلی نخواهد داشت. یکی از کاربران می گوید که اگرچه متاتریدهای مرتبط با اینستاگرام را معرفی کرد، اما نام آن باعث شد زیر چتر اینستاگرام قرار نگیرد و شبیه یک اپلیکیشن مجزا به نظر برسد.

اگرچه شباهت هایی بین این دو پلتفرم وجود دارد، متا سعی می کند آنها را نیز متمایز کند. به عنوان مثال، مکانیسم هشتگ برای معاملات مانند اینستاگرام نیست و شما فقط می توانید یک برچسب در هر پست اضافه کنید. با این حال، این برچسب می تواند حاوی چندین کلمه باشد. همچنین در Trades، رقیب X، نمی توانید برای کسی پیام خصوصی بفرستید و متا تاکنون هیچ برنامه ای برای اضافه ، این ویژگی اعلام نکرده است.

  ناسا کاوشگر اریس را به مدار فرستاد

به طور کلی، نام گذاری یک محصول یا خدمات می تواند دشوار باشد. توسعه دهندگان اغلب باید در انتخاب نام دقت کنند و گاهی اوقات چندین نام را بررسی کنند. به عنوان مثال، لری پیج و سرگئی برین، بنیانگذاران گوگل، نام های کوچک هستند مالش پشت آنها موتور جستجوی خود را انتخاب کردند، اما در نهایت نام گوگل باقی ماند.

منبع: https://digiato.com/app/treads-could-be-called-epigram-or-textagram