شرایط سرویس Roku به‌روزرسانی شده، تلویزیون شما را تا زمانی که موافقت نکنید قفل می‌کند

مشتریان Roku تهدید می‌کنند که پس از اینکه شرکت دستگاه‌های افرادی را که شرایط خدمات اخیراً به‌روزرسانی‌شده را رعایت نمی‌کنند قفل می‌کند، استفاده از تلویزیون‌های ارزان‌قیمت و گجت‌های استریم خود را متوقف می‌کنند یا حتی از شر آن‌ها خلاص می‌شوند.

در این ماه، کاربران در انجمن‌های پشتیبانی Roku گزارش دادند که وقتی تلویزیون Roku یا دستگاه پخش خود را روشن کردند ناگهان پیامی را مشاهده کردند: «ما یک به‌روزرسانی مهم انجام داده‌ایم: شرایط خود را برای حل اختلاف به‌روزرسانی کرده‌ایم. برای موافقت با این شرایط، “پذیرش” را انتخاب کنید. شرایط به روز شده و برای ادامه لذت بردن از محصولات و خدمات ما. برای مشاهده این شرایط به روز شده * را فشار دهید. یک دکمه بزرگ با گفتن «پذیرفتن» در زیر آمده است. پاپ آپ هیچ راهی برای مخالفت ارائه نمی دهد و کاربران نمی توانند از دستگاه خود استفاده کنند مگر اینکه موافق باشند.

مشتریان صفحاتی از شکایات را در فروم Roku گذاشته اند. کاربری که از “ریکستانفورد” می‌گذرد، گفت که “خشمگین است!!!!” و ابراز علاقه کرد که شش دستگاه Roku گزارش شده را به شرکت بازگرداند، زیرا “ظاهراً با وجود صرف صدها دلار برای آنها، مالک آنها نیستم.”

کاربر دیگری به نام Formercustomer که حدس می‌زنم نامش به درستی باشد، نوشت:

بنابراین شما یک محصول را می خرید و از آن استفاده می کنید. و آنها می خواهند شرایط محدود کننده حقوق شما را تغییر دهند و اساساً دستگاه را مسدود می کنند … اگر شما با شرایط جدید آنها موافق نیستید. … امیدوارم اینجا ثواب بگیرند چون حیف است.

Roku بیشتر مشتریانی را آزار می‌دهد که دریافتند مخالفت با شرایط به‌روز شده آن سخت‌تر از حد لازم است. Roku مایل است با فشار دادن یک دکمه با شرایط خود موافقت کند، اما برای انصراف کاربران باید از حلقه هایی عبور کنند که شامل جستجوی آن کتاب تمبر قدیمی است.

  رانندگان تازه کار تنها مسئول چهار درصد تصادفات رانندگی در کشور هستند

برای انصراف از شرایط خدمات به روز شده Roku، که در درجه اول “شرایط حل اختلاف” را تغییر می دهد، کاربران باید نامه ای به مشاور عمومی Roku در کالیفرنیا ارسال کنند که در آن ذکر شود: “نام هر فردی که اشتراک را لغو می کند و اطلاعات تماس هر یک از این افراد. ، مدل‌های محصول خاص، نرم‌افزار یا سرویس‌های مورد استفاده، آدرس ایمیلی که برای ایجاد حساب Roku خود استفاده کرده‌اید (اگر دارید) و در صورت وجود، یک کپی از رسید خریدتان. Roku همچنین به همه اینها نیاز داشت تا از شرایط خود خارج شود.

اما به‌روزرسانی جدید به این معنی است که حتی اگر کاربران این اطلاعات را بخوانند و نامه خود را دریافت کنند، نمی‌توانند از محصولاتی که قبلاً برای آنها پول پرداخت کرده‌اند و در برخی موارد برای سال‌ها تحت «شرایط حل‌وفصل» استفاده می‌کنند، اختلافات مختلف استفاده کنند.

من نمی توانم تلویزیون خود را تماشا کنم زیرا با شرایط حل اختلاف موافق نیستم. لطفاً به من کمک کنید،” کاربر Campbell220 در انجمن پشتیبانی Roku نوشت.

بر اساس عبارت ToS، کاربران می توانند از نظر فنی شرایط را در دستگاه خود بپذیرند و سپس نامه ای بنویسند که می خواهند انصراف دهند. اما انعقاد قرارداد فقط برای استفاده از یک دستگاه با شرایطی که با آن موافق نیستید غیرممکن است.

منبع: https://www.wired.com/story/roku-terms-of-service-update-locks-tv/