تاریخ عرضه رسمی گوشی Poco X6 Neo مشخص شده است

به تازگی اخباری مبنی بر عرضه پوکو ایکس 6 نئو در روزهای آینده شنیده ایم. برند پوکو اکنون تیزری از Poco X6 Neo در هند منتشر کرده است. پوکو با این تیزر اعلام کرده است که Poco X6 Neo را در روز 13 مارس (23 مارس 1402) ظهر به وقت محلی هند رونمایی خواهد کرد.

به گزارش GSMArena، تیزر منتشر شده توسط پوکو طراحی X6 Neo را نشان می دهد که شبیه به Redmi Note 13R Pro است. همچنین متنی روی ماژول دوربین پشتی وجود دارد که نشان می دهد دوربین اصلی این گوشی از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده می کند.

پوکو ایکس 6 نئو

مشخصات بالقوه Poco X6 Neo

پوکو هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات X6 Neo ارائه نکرده است. اگر این گوشی ردمی نوت 13 آر پرو باشد، همان مشخصات 13 آر را خواهد داشت. بنابراین احتمالاً با چیپست Dimensity 6080، صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، کیفیت Full HD+ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. همچنین احتمالاً از شارژ 33 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اسکنر اثر انگشت این گوشی احتمالا در کنار بدنه آن قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی نیز در کنار سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

البته این عناصر سخت افزاری در واقع شایعاتی هستند که هنوز به طور رسمی تایید نشده اند. پس برای دانستن مشخصات کامل آن باید چند روز دیگر صبر کنیم.

منبع: https://digiato.com/mobile/poco-x6-neo-will-officially-announced-soon

  ویدیوی شگفت انگیز از منطقه «مز شبانه» در مریخ! + ویدیو