شکایت بدون مهر ادعا می کند متا افراد زیر 13 سال را “طمع” می کند، افکار عمومی را در اجرای سن گمراه می کند

یک شکایت بدون مهر در دادخواستی که توسط 33 علیه متا تنظیم شده است، ادعا می‌کند که این شرکت نه تنها از این که کودکان زیر 13 سال از پلتفرم‌های آن استفاده می‌کنند آگاه است، بلکه سال‌ها در اینستاگرام این جمعیت‌شناسی را “طمع و دنبال” کرده است. سند، اولین بار توسط مجله نیویورک تایمز، ادعا می‌کند که متا مدت‌هاست که در نحوه رسیدگی به حساب‌های کاربران زیر سن قانونی در هنگام کشف آن‌ها ناصادق بوده است، و اغلب در هنگام گزارش آنها را غیرفعال نمی‌کند و به جمع‌آوری داده‌های آنها ادامه می‌دهد.

شکایتی که به تازگی افشا شده است، که روز چهارشنبه ارائه شد، دلایلی را نشان می دهد که قبلاً زمانی که دادستان های کل از سراسر ایالات متحده برای اولین بار شکایت متا را در ماه گذشته در دادگاه فدرال کالیفرنیا مطرح کردند، اصلاح شده بود. او ادعا می کند که حضور افراد زیر 13 سال یک “راز آشکار” در متا است. در حالی که سیاست های فیس بوک و اینستاگرام بیان می کند که یک فرد برای ثبت نام باید حداقل 13 سال داشته باشد، کودکان می توانند به راحتی در مورد سن خود دروغ بگویند – چیزی که متا به خوبی از آن آگاه است، طبق این دادخواست، و کاری برای جلوگیری از آن انجام نداد. در عوض، زمانی که متا بین سال‌های 2019 تا 2023 بیش از 1.1 میلیون گزارش از کاربران زیر 13 سال در اینستاگرام دریافت کرد، «تنها بخشی از این حساب‌ها را غیرفعال کرد و به طور سیستماتیک به جمع‌آوری داده‌های کودکان بدون رضایت والدین ادامه داد». ایالت ها.

  این هدفون خواب Anker مورد علاقه ما برای یک شب آرام است - و قبل از فروش بزرگ بهاری آمازون 80 دلار تخفیف دارند.

بر اساس این شکایت، متا با هدف قرار دادن کودکان و جمع‌آوری اطلاعات آن‌ها بدون رضایت والدین، به طور منظم قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان در سال 1998 (COPPA) را نقض می‌کند. این شکایت همچنین ادعا می‌کند که پلتفرم‌های متا کاربران جوان را برای صرف زمان ناسالم روی برنامه‌ها، ترویج بدشکلی بدن و قرار دادن آنها در معرض محتوای بالقوه مضر دستکاری می‌کنند. هنگامی که این شکایت برای اولین بار در اکتبر ثبت شد، سخنگوی متا گفت که شرکت از روش انتخابی خود “ناامید” شده است و گفت: “ما در تعهد دادستان کل برای ارائه تجربیات آنلاین امن و مثبت به نوجوانان شریک هستیم. »

متا در اوایل این ماه یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن خواستار قانون فدرال شد تا مسئولیت بیشتری را بر عهده والدین برای دانلود برنامه های کودکان بگذارد. آنتیگون دیویس، رئیس ایمنی جهانی متا، پیشنهاد کرده است که والدین باید مجوز تأیید دانلودهای در نظر گرفته شده برای کودکان زیر 16 سال را داشته باشند.

منبع: https://www.engadget.com/unsealed-complaint-says-meta-coveted-under-13s-and-deceives-the-public-about-age-enforcement-231034682.html?src=rss