ظاهرا اپل به اشتباه 60 گوشی آیفون 15 پرو مکس 1 ترابایتی را به جای سه مدل 256 گیگابایتی عرضه کرده است.

اپل گوشی های زیادی را در یک سال به سرتاسر جهان ارسال می کند و طبیعتاً انجام این کار به دقت زیادی نیاز دارد. با این حال، اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد افراد مسئول سفارشات اپل ممکن است همیشه آنقدر دقیق نباشند، زیرا 60 گوشی … آیفون 15 پرو مکس 1 ترابایت به اشتباه برای مشتری ارسال شد.

طبق گزارش حساب کاربری AppleTrack در X، یکی از کاربران TikTok چهار مدل از iPhone 15 Pro Max را سفارش داد. ظاهراً یکی از آنها 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد، در حالی که سه مدل دیگر با 256 گیگابایت فضای داخلی سفارش داده شده اند. با این حال، به جای سه مدل 256 گیگابایتی، او سه جعبه حاوی 60 واحد 1 ترابایتی آیفون 15 پرو مکس را دریافت کرد.

قیمت آیفون 15 پرو مکس 60 است

قیمت هر یک از 60 گوشی 1599 دلار است اما ارزش کل محموله ای که به اشتباه به … 96 هزار تومان می رسد! برای مقایسه، ارزش واقعی گوشی هایی که او سفارش داده است، فقط است 3600 دلار او هست. به طور طبیعی، از آنجایی که این گوشی ها به اشتباه ارسال شده اند و پولی برای آنها پرداخت نشده است، اپل تقریباً به طور قطع درخواست بازگشت خواهد داد.

تاکنون گزارش های مشابه زیادی منتشر شده است، اما این یکی از معدود مواردی است که اپل با چنین خطای بزرگی مواجه شده است. اخیرا یک مستندساز مستندی درباره رانندگان آمازون و استرس کارشان ساخته است. او در این مستند توضیح می دهد که رانندگان آمازون تحت فشار زمان قابل توجهی هستند و در حین کار مجبور به ادرار ، در بطری می شوند. او همچنین نشان داد که اقدامات ایمنی در سیستم فروش این شرکت چقدر بی اثر است و چگونه می توان همان شیشه های ادرار را به عنوان نوشیدنی انرژی زا در وب سایت آمازون فروخت!

  چگونه vertu اصلی را تشخیص دهیم؟

با این حال، ارسال 60 گوشی یا سه جعبه به اشتباه برای شرکتی مانند اپل یک مورد بسیار عجیب است.

منبع: https://digiato.com/mobile/tiktok-user-accidentally-sent-96k-iphone-15-pro-max-units