فاش شدن اولین تصاویر منتسب به گوشی گلکسی اس 24 اولترا

سامسونگ احتمالا ماه آینده از گوشی های سری گلکسی اس 24 رونمایی خواهد کرد. هفته گذشته عکس هایی از گوشی های تقلبی این خانواده منتشر شد و حالا اولین عکس های منتسب به آن ها گلکسی اس 24 اولترا آشکار شده است.

اول، یکی از کاربران شبکه اجتماعی X او این تصاویر را به صورت مرموزی منتشر کرد و از آن به عنوان گلکسی اس 24 اولترا یاد کرد. با بررسی دقیق دستگاه می توان به شواهدی دست یافت که نشان می دهد با یک گوشی واقعی و نه تقلبی سر و کار داریم.

اما داستان به اینجا و اکنون ختم نمی شود جهان یخی یک منبع معتبرتر نیز تایید کرد که این تصاویر گلکسی اس 24 اولترا را نشان می دهد. بنابراین می توان گفت که در مقابل اولین تصاویر منتسب به گوشی گلکسی اس 24 اولترا هستیم و یا حداقل اولین نگاه به طراحی آن فاش شده است.

تصاویر منتسب به Galaxy S24 Ultra

در گزارش های قبلی گفته شده بود که گوشی پرچمدار آینده سامسونگ صفحه نمایش تخت خواهد داشت و می توان این تغییر را در تصاویر مشاهده کرد. همچنین اگر این تصاویر درست باشند، گلکسی اس 24 اولترا از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل های قبلی ندارد.

سامسونگ قصد دارد از سری گلکسی اس 24 در ژانویه 2024 (دسامبر 1402) رونمایی کند و این دستگاه ها اخیراً گواهی BIS India را دریافت کرده اند. در حالی که هنوز قیمت سری گلکسی اس 24 مشخص نیست، انتظار می رود سامسونگ قیمت های سری جدید را مشابه سری گلکسی اس 23 حفظ کند. این بدان معناست که قیمت گلکسی اس 24 احتمالاً از 900 دلار شروع خواهد شد. بنابراین قیمت احتمالی گلکسی اس 24 پلاس 1000 دلار و گلکسی اس 24 اولترا 1200 دلار خواهد بود.

  مالدیو از صفر تا صد سفر به مالدیو کجا قرار دارد

همچنین قبلاً فاش شده بود که گلکسی اس 24 اولین گوشی هوش مصنوعی سامسونگ خواهد بود که دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی این شرکت است.

منبع: https://digiato.com/mobile/real-life-galaxy-s24-ultra-spotted