فاش شدن مشخصات صفحه نمایش و دوربین اصلی گوشی هواوی P70

یک منبع آگاه برخی از مشخصات گوشی هواوی P70 را فاش کرد. این احتمال وجود دارد که این سری به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Omnivision OV50H مجهز شود. از آنجایی که سری هواوی P60 در مارس 2023 عرضه شد، فرض بر این است که خانواده P70 نیز در چند ماه آینده رونمایی یا عرضه خواهند شد.

بر اساس پست یک منبع چینی آشنا با این موضوع در Weibo، سری هواوی P70 احتمالا دارای صفحه نمایش خمیده 1.5K با اندازه حدود 6.7 اینچ است. این نمایشگر پیشرفته به گونه ای طراحی شده است که در دست گرفتن آن آسان بوده و کیفیت بصری بهتری را ارائه می دهد. همچنین این سری ممکن است دارای دو بلندگوی استریو در جلو باشد.

مشخصات احتمالی هواوی سری P70

این احتمال وجود دارد که سه دوربین پشتی گوشی P70 به شکل یک مثلث چیده شوند. شایعه شده است که دوربین اصلی این سری یک مدل 50 مگاپیکسلی Omnivision OV50H با دیافراگم متغیر، اندازه سنسور 1/1.3 اینچی و پیکسل‌های 1.2 میکرومتر است. قبلاً گزارش شده بود که هواوی ممکن است از لنز Sony IMX989 نیز استفاده کند. این گوشی همچنین دارای لوگوی Huawei XMAGE است که نشان دهنده تمرکز روی عکاسی با کیفیت بالا است.

سنسور Omnivision OV50H که در ژانویه 2023 منتشر شد، با رزولوشن 50 مگاپیکسلی عرضه شد و برای گوشی های رده بالا طراحی شده است. اندازه 1.3 اینچ و اندازه پیکسل 1.2 میکرومتر این لنز جذب نور را در عکاسی در نور کم به حداکثر می رساند. این سنسور از حالت‌های مختلف HDR، نرخ فریم بالا و ویژگی‌های پیشرفته مانند فیلم‌برداری 8K و فیلم‌برداری 4K با تثبیت‌کننده الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.

  9 راه برای آسان‌تر ، استفاده از اندروید

این سری همچنین به احتمال زیاد به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با چگالی بالا مجهز می شود. بر اساس اطلاعات قبلی، گوشی های این سری احتمالا دارای تراشه Kirin 9010 هستند، همچنین باید منتظر ارتقای اساسی در دوربین فوق عریض این گوشی ها باشیم.

شایعه شده است که تاریخ انتشار این سریال ممکن است اواخر مارس یا اوایل آوریل 2024 (آوریل 1403) باشد.

منبع: https://digiato.com/mobile/huawei-p70-series-display-and-50mp-main-cam