فهرست بهترین کارفرمایان جهان در سال 2023 فوربس منتشر شد: سامسونگ در رتبه اول قرار دارد

فوربس با همکاری شرکت تحقیقات بازار Statista، هفتمین فهرست سالانه افراد مشهور را منتشر کرد بهترین کارفرمایان جهان منتشر شده است که محیط کاری مثبتی را برای کارمندان خود فراهم می کند. سامسونگ برای چهارمین سال متوالی رتبه اول این فهرست را به خود اختصاص داد.

در نسخه 2023 فهرست فوربس از بهترین کارفرمایان جهان، پس از سامسونگ، به ترتیب نام مایکروسافت، الفبا و سیب می‌توانید ببینید که سامسونگ بار دیگر در صدر قرار گرفت، اولین بار در سال 2020 با سبقت گرفتن از آلفابت سلطنت خود را آغاز کرد و اکنون برای چهار سال مقام اول را حفظ کرده است. الفبا سه سال متوالی در صدر جدول بوده است.

فهرست فوربس بر اساس یک نظرسنجی است که بیش از 170000 کارمند در 50 کشور را شامل می شود. در این نظرسنجی، از شرکت‌کنندگان در مورد مسائلی مانند اینکه آیا شرکت خود را به خانواده یا دوستان خود توصیه می‌کنند، سؤال شد و همچنین از آنها خواسته شد تا کارفرمایان را بر اساس معیارهایی مانند استعدادیابی، ارائه گزینه‌های کار از راه دور، مرخصی، تنوع و تعادل رتبه‌بندی کنند. ارزیابی بین کار، زندگی و خدمات شرکت.

سامسونگ با بیش از 270000 کارمند جهانی، یکی از بزرگترین کارفرمایان جهان است که موفقیت این غول کره ای را در راضی نگه داشتن کارمندان خود نشان می دهد.

فهرست فوربس از بهترین کارفرمایان جهان برای سال 2023 عمدتاً از شرکت های فناوری تشکیل شده است. با این حال، برخی از غول های فناوری رتبه پایینی دارند. به عنوان مثال، آمازون در رتبه 38 و متا در رتبه 98 قرار دارد.

  کتاب تکنولوژی خرید با بهترین قیمت ایده بوک

چند روز پیش، مطالعه دیگری فهرستی از بهترین مدیران اجرایی جهان را ارائه کرد. در این تحقیق جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، مقام اول و تیم کوک، مدیر عامل اپل، رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند. داگ مک میلان، مدیر عامل Walmart Retail و نیکش آرورا، مدیر عامل شرکت امنیت سایبری Palo Alto Networks در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

منبع: https://digiato.com/entrepreneurship/samsung-holds-the-throne-on-forbes-list-of-worlds-best-employers