فیلم Bride of Frankenstein ساخته مگی جیلنهال Aliiiiiiive است! با بازیگران انباشته شده

عروس و فرانکنشتاین در عروس فرانکشتاین از سال 1935.

تصویر: تصاویر جهانی

نتفلیکس و Lionsgate تنها کسانی نیستند که دارند فیلم های فرانکشتاین در کارها. برادران وارنر همچنین فیلمی درباره موجود مرده و همسر دوست داشتنی اش در حال تولید است و فیلم به کارگردانی مگی جیلنهال فهرست بازیگران بسیار قابل توجهی را ایجاد کرده است.

توسط ضرب الاجل، زنان صحبت می کنند جسی باکلی در این فیلم که در دهه 1930 شیکاگو می گذرد، نقش اصلی را بازی می کند. با کمک دکتر یوفرونیوس، فرانکنشتاین که به تازگی وارد شده است، تصمیم می گیرد زنی را که اخیراً به قتل رسیده است، زنده کند، به این امید که او عروس او شود. اما زن تازه رستاخیز چیزی بیش از یک همسر مرده است: او زندگی جدیدی را در پیش گرفته است و عشق آنها در نهایت توجه پلیس و جنبش اجتماعی رو به رشد در شهر را به خود جلب می کند. کریستین بیل، آنت بنینگ، پنه‌لوپه کروز و پیتر سارسگارد به باکلی ملحق می‌شوند و قراردادها برای همه بازیگران اوایل هفته تکمیل شد.

در اصل، این نتفلیکس بود که از پروژه جیلنهال پشتیبانی کرد. فرانکشتاین فیلم، اما سال گذشته زمانی که بیل تنها ستاره ای بود که به آن پیوست بود، از پروژه انصراف داد. بعد از باربی موفقیت در باکس آفیس، گرفتن یک فیلم به کارگردانی/بازیگر زن آرزوی بزرگی برای برادران وارنر بود، و تولید آن است. تایید شده در ماه مارس شروع کنید. این فیلم هم مثل فیلم اول تمام خواهد شد فرانکشتاین فیلم سال‌ها از اکران و بازی موفق The Bride فاصله دارد: یونیورسال قبلاً تلاش کرده بود فیلم عروس را با بازی در آن بازی کند. آنجلینا جولی از زمین، اما آن ها برنامه ها به هم ریخت با جهان تاریک و چه کسی می داند که آیا اپل با آن مقابله خواهد کرد یا خیر اسکارلت جوهانسون هنوز یک چیز است

  Airtag اپل به ردیابی کیف سرقتی و دستگیری دزد کمک کرد

در زمان نگارش، جیلنهال بدون عنوان عروس فرانکشتاین این فیلم تاریخ اکران رسمی ندارد.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/bride-of-frankenstein-maggie-gyllenhaal-warner-bros-1851164597