قیمت و برخی مشخصات گوشی Pixel 8a فاش شد

Pixel 7a سال گذشته یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی نسبت به قیمت خود بود، با وجود اینکه 50 دلار گران‌تر از مدل قبلی خود بود. به نظر می رسد گوگل امسال پیکسل 8a را با قیمتی بالاتر از پیکسل 7a عرضه خواهد کرد.

به گفته Winfuture، جزئیات جدیدی از پیکسل 8a به تازگی فاش شده است. این اطلاعات که از خرده فروشان آلمانی به دست آمده حکایت از افزایش احتمالی قیمت این گوشی، رنگ و انواع حافظه آن دارد.

انتظار می رود قیمت اولیه این گوشی از 550 یورو فراتر رود که جهشی بزرگ از قیمت 499 یورویی پیکسل 7a است. مدل پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی احتمالاً حدود 570 یورو قیمت خواهد داشت. نسخه 256 گیگابایتی نیز ممکن است با قیمت 630 یورو در دسترس باشد.

البته، این اعداد اولیه هستند و ممکن است پس از عرضه رسمی تغییر کنند، اما اگر این روند قیمت گذاری به بازار ایالات متحده منتقل شود، پیکسل 8a می تواند حدود 599549 دلار قیمت داشته باشد. بنابراین از نظر قیمت در رده رقبایی مانند OnePlus 12R، Notting Phone (2) و Galaxy FE S23 قرار می گیرد.

پیکسل 8a

لازم به ذکر است که گوشی های پیکسل 7a و 6a به ترتیب با قیمت 499 و 449 دلار وارد بازار آمریکا شدند.

رنگ Pixel 8a و دستگاه‌های بالقوه

ظاهراً این گوشی در رنگ‌های Obsidian (مشکی)، چینی (بژ)، Bay (آبی روشن) و نعناعی (سبز روشن) عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است همه این رنگ ها برای هر دو گزینه ذخیره سازی در دسترس نباشد.

  OnePlus Watch 2 مجهز به سیستم عامل Wear احتمالا در ماه مارس معرفی خواهد شد

گزارش های قبلی اطلاعات خوبی در مورد Pixel 8a ارائه کردند. بر اساس این شایعات، این گوشی به تراشه هشت هسته ای Google Tensor G3 و 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می رود که طراحی پیکسل 8a نسبت به مدل قبلی خود گردتر باشد.

تاریخ عرضه رسمی Pixel 8a هنوز مشخص نیست، اما انتظار می رود در ماه می سال جاری (مه 1403) عرضه شود.

منبع: https://digiato.com/mobile/price-some-possible-specifications-pixel-8a-revealed