لوک بسون برای کارگردانی دراکولا تلاش خواهد کرد

لوک بسون در جشنواره سینمای آمریکا 2023.

تصویر: فرانسوا جی دوراند/گتی ایماژ (گتی ایماژ)

نسخه های زیادی از دراکولا در فرهنگ پاپ وجود دارد. او در یک دهه گذشته در یک قایقدوید a هتلو تابستان فوق العاده افسرده بعد از اینکه همسرش به قتل رسید و ما او را خوردیم (تقریبا) هر زمان. مردم دراک را دوست دارند و ما می توانیم لوک بسون را از جمله آنها بشماریم، زیرا او a دراکولا فیلم خودش

توسط تنوعTHE والرین این کارگردان اقتباسی از فیلم 1897 را کارگردانی خواهد کرد برام استوکر رمان. عنوان دراکولا – یک داستان عاشقانه، فیلم آینده به عنوان یک “تصور مجدد با بودجه کلان” که به عنوان یک داستان اصلی برای شاهزاده تاریکی عمل می کند. کالب لندری جونز که قبلاً در سال 2023 با بسون کار کرده بود مرد سگ، او نقش شاهزاده ولادیمیر قرن پانزدهمی را بازی می کند که پس از نفرین خدا به خاطر مرگ همسرش تبدیل به خون آشام می شود. قرن‌ها بعد، در لندن قرن نوزدهم، او زنی را پیدا می‌کند که شبیه عشق از دست رفته‌اش است و او را هدف آرزویش قرار می‌دهد. محبت وسواس

در حال حاضر تنها کریستوف والتز به جونز پیوسته است، اگرچه مشخص نیست که او چه نقشی را بازی خواهد کرد. زمانی برای مردن نیست بازیگر در داستان خواهد داشت. ضرب الاجل علاوه بر این، گزارش شده است که سایر بازیگران «انیمیشن» در حال مذاکره برای نقش‌های کلیدی هستند و فیلم بیشتر بر عناصر عاشقانه گوتیک شخصیت تکیه می‌کند.

  روبات های انسان نما 1X اکنون می توانند چندین کار را با یک فرمان + ویدئو انجام دهند

چند سال آینده برای طرفداران آیکون های ترسناک کلاسیک بزرگ خواهد بود. با یونیورسال ابیگیل در آوریل (تصویر دوباره فیلم استودیو 1936 دختر دراکولارابرت اگرز فیلم دراکولای خودش را دارد نوسفراتو، که پیش بینی می شود امسال کاهش یابد. مگی جیلنهال یکی را انجام دهید عروس فرانکشتاین مانند فیلم گیرمو دل تورو جداگانه مدیریت می کند فرانکشتاین سازگاری و الف گرگینه فیلم سینما توسط Leigh Whannell در حال حاضر قرار است در ماه اکتبر عرضه شود.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/luc-besson-dracula-love-story-movie-1851266516