ما می خواهیم سهم تپسی از بازار را به 30 درصد برسانیم.

بر اساس متن «برنامه مدیریت شرکت» منتشر شده توسط Goulrange، تمرکز اصلی این شرکت برای به حداکثر رساندن توسعه تپسی، افزایش سهم بازار این شرکت به 30 درصد در مدت چهار سال است.

بر اساس قوانین ارزی ایران، متقاضیان خرید سهام عمده شرکت ها باید پس از تملک سهام، طرح مناسبی را برای اداره شرکت ارائه دهند. هم اکنون پس از فروش 69 درصدی سهام تپسی به گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی (از زیرمجموعه های گلرنگ)، این برنامه به بازار عرضه شد.

همانطور که در متن این برنامه آمده است، با توجه به دست اندرکاران این صنعت و سهم کمتر تپسی نسبت به شرکت رقیب، راهکارهایی اتخاذ می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین مدل سرمایه گذاری به سهم بازار مورد نیاز دست یابد. در نتیجه، تمرکز اصلی گروه مبتکر تجارت الکترونیک هستی، افزایش سهم بازار بخش تاکسی آنلاین است. همچنین در این نامه اشاره شده است که طیف محصولات فعلی به عنوان بستری برای ارائه خدمات مسافری و باربری کاملاً کامل است و باید بر توسعه سایر خدمات و کسب سهم بازار تمرکز کرد.

در بخشی از این برنامه به برنامه های توسعه گلرنگ، حجم مناسب سرمایه گذاری و نحوه تامین منابع مالی آن اشاره شد. همانطور که در متن این نامه آمده است، قرار است با سرمایه گذاری با توجه به وضعیت فعلی کسب و کار شرکت، ظرف مدت چهار سال به 30 درصد افزایش یابد.

همچنین با توجه به متن این برنامه، گلرنگ در تلاش است تا از تمامی توانمندی های موجود تیم مدیریتی موجود در چارچوب قوانین تجاری برای بهبود ساختار مدیریتی شرکت استفاده کند. همانطور که در متن این برنامه آمده است، یکی از مهم ترین دارایی های شرکت های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، سرمایه انسانی است.

  صفحه یافت نشد - دیجیاتو

گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی همچنین اعلام کرد با پیوستن Taapsee از تمامی قابلیت ها و قابلیت ها در حوزه سرمایه انسانی به نحو مطلوب استفاده خواهد کرد. گروه صنعتی گلرنگ در حال حاضر بیش از 45 هزار کارمند در تمامی زمینه ها و بیش از هزار کارمند در حوزه اقتصاد دیجیتال دارد.

منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/30-increase-in-the-market-share-of-tapsi