محرومیت از امتیاز سیم کارت اول تلفن همراه

«در کمین سودجویان» موضوعی است که بارها در رسانه ها پخش شده است اما کمتر کسی آن را جدی می گیرد. یکی از رایج ترین عملیات انتفاعی در سال های اخیر ثبت نام تلفنی با استفاده از گذرنامه زائران و زائران است. بدون اطلاع مسافر، سیم کارتی به نام وی خریداری و گوشی های قاچاق با شماره پاسپورت وی ثبت شد. خطرات استفاده نادرست از سیم کارت هایی که به نام ما هستند، اما از آنها اطلاعی نداریم، بسیار است. به همین دلیل، با ما همراه باشید تا نحوه لغو امتیاز همراه اول را بیاموزید.

علاوه بر خطرات ذکر شده، محدودیت 10 سیم کارت به ازای هر کد ملی نیز باعث می شود که یکی از سیم کارت های قدیمی خود را برای خرید سیم کارت جدید کنسل کنیم. بنابراین، مشترکین اپراتور اول می توانند به صورت حضوری یا با سهولت بیشتری از طریق تلفن همراه و آفلاین نسبت به لغو امتیازات همراه اول اقدام کنند.

آموزش انکار سیم کارت همراه اول به صورت حضوری

مشترکین اپراتور اول می توانند از طریق اپلیکیشن «همرا من» از مالکیت سیم کارت خود انصراف دهند. می توانید این برنامه را از گوگل پلی، بازار یا مایکت دانلود کنید. اگر کاربر iOS هستید، می توانید از نسخه وب اپلیکیشن آن نیز استفاده کنید.

پس از وارد ، شماره و وارد ، این درخواست، روی منوی «خدمات» واقع در پایین صفحه اول کلیک کنید. سپس گزینه مدیریت سیم کارت را انتخاب کنید.

  مشخصات Samsung Galaxy Fit 3+ معرفی شد
مالکیت سیم کارت را لغو کنید

در صفحه جدید تمامی سیم کارت های تلفن همراه اول با کد ملی شما نمایش داده می شود. اکنون برای لغو مالکیت، می‌توانید گزینه «لغو یا لغو» را انتخاب کنید. بهتر است قبل از انجام این کار قوانین مدیریت سیم کارت را مطالعه کنید. همانطور که گفته شد، شماره تلفن شما فعلا و پس از تایید کنسل قطع خواهد شد.

محرومیت از امتیاز سیم کارت اول تلفن همراه

قبل از حذف شماره همراه اول با پیام هشداری مواجه می شوید که در صورت انجام این کار شماره درخواستی از اختیار شما حذف خواهد شد. اگر مطمئن هستید که می‌خواهید، گزینه «مطابق با قوانین تجاری را سلب مالکیت خواهم کرد» را انتخاب کنید تا گزینه «مصادره» روشن شود. حال کافیست روی این گزینه کلیک کنید تا شماره مورد نظر از در اختیار شما حذف شود.

نحوه توقیف حضوری سیم کارت تلفن همراه اول

اگر سیم کارتی که می خواهید لغو کنید در دسترس شما نیست و در My Mobile فعال نیست، باید برای لغو امتیاز به دفاتر Mobile First در شهر خود مراجعه کنید. برای این منظور باید کارت ملی هوشمند خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید امتیاز سیم کارت تلفن همراه اول را لغو کنید.

دفاتر این اپراتور را در نزدیکی محل کار یا منزل خود می توانید از اینجا بیابید.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم به سادگی نحوه لغو امتیاز سیم کارت اول تلفن همراه را به شما آموزش دهیم. سیم کارت خود را به دو صورت حضوری یا حضوری می توانید ضبط کنید. توجه داشته باشید که در صورت گم شدن سیم کارت، فقط می توانید از روش حضوری استفاده کنید.

  Apple Pencil جدید احتمالا برای اولین بار دارای بازخورد لمسی خواهد بود

سوالات متداول کاربران

لغو امتیاز سیم کارت تلفن همراه اول به چه معناست؟

محرومیت از امتیاز به این معنی است که سیم کارت مورد نیاز دیگر در اختیار شما نخواهد بود.

منبع: https://digiato.com/training/sim-card-hamrah-aval-deregistration