مشخصات کامل گلکسی فیت 3 در تصاویر تبلیغاتی آن فاش شد

اگرچه گلکسی فیت 3 هنوز در بازار عرضه نشده است، اما اخیرا اطلاعات زیادی از این دستبند هوشمند فاش شده است. در پایان ژانویه سال جاری، این شرکت کره ای به اشتباه صفحه رسمی محصول گلکسی فیت 3 را منتشر کرد و چند لحظه بعد آن را حذف کرد. اکنون تصاویر تبلیغاتی این دستگاه نیز به بیرون درز کرده و اطلاعات کاملی را در اختیار ما قرار می دهد.

طبق گفته TheTechOutlook، مواد بازاریابی و آموزشی برای Galaxy Fit 3 مچ بند مقاوم و همه کاره را برای ورزشکاران تبلیغ می کند. با توجه به این تصاویر، صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED این دستگاه دارای رزولوشن 256 در 402 پیکسل و تراکم 302 پیکسل است. وزن این دستبند 36.8 گرم و اندازه آن 42.9 x 28.8 x 9.9 میلی متر خواهد بود. در مقایسه با گلکسی فیت 2، نسل سوم حدود 15 گرم وزن دارد، 0.5 اینچ بزرگتر است و وضوح بهتری دارد.

مشخصات گلکسی فیت 3

وجود فشارسنج و سنسور نور و گواهی IP68 در گلکسی فیت 3

این دستگاه احتمالا دارای 16 مگابایت رم و 256 مگابایت فضای ذخیره سازی، باتری 208 میلی آمپر ساعتی، بدنه آلومینیومی و گواهی IP68 خواهد بود. سامسونگ ممکن است دو سنسور اضافی در این دستگاه قرار داده باشد: یک فشارسنج و یک سنسور نور. در این تصاویر به سه رنگ خاکستری، نقره ای و رزگلد برای گلکسی فیت 3 اشاره شده است.

مشخصات گلکسی فیت 3

طبیعتا چندی پیش اطلاعاتی در مورد گلکسی فیت 3 به بیرون درز کرد. این ویژگی ها شامل تا 13 روز عمر باتری، بیش از 100 اقدام ورزشی، تشخیص سقوط و موارد دیگر بود. این تصاویر برخی از همان ویژگی هایی را که قبلاً در مورد آنها خواندیم تکرار می کنند.

  داروهای فشار خون خطر شکستگی استخوان در سالمندان را دو برابر می کند!

با وجود تمام اطلاعاتی که اکنون در مورد گلکسی فیت 3 داریم، هنوز باید منتظر قیمت و تاریخ عرضه رسمی آن باشیم. شاید انتشار این اطلاعات حاکی از آن باشد که با تاریخ عرضه رسمی این دستگاه فاصله زیادی نداریم.

منبع: https://digiato.com/gadgets/all-hardware-specifications-galaxy-fit-3-leaked