معاملات تلفن بدون قفل جمعه سیاه: اپل، گوگل، سامسونگ و موارد دیگر

Haley Henschel یک خبرنگار ارشد خرید در شیکاگو در Mashable است که به بررسی و یافتن معاملات در مورد فناوری محبوب، از لپ‌تاپ گرفته تا کنسول‌های بازی و VPN می‌پردازد. او سال ها تجربه پوشش تعطیلات خرید دارد و می تواند به شما بگوید چه چیزی واقعا ارزش خرید در جمعه سیاه و روز پرایم آمازون را دارد. کار او همچنین به بررسی نیروهای محرک پشت روندهای دیجیتال در حوزه خرید، از فریبکاری گرفته تا اسکلت های 12 فوتی پرداخته است.

هیلی مدرک لیسانس روزنامه نگاری خود را از دانشگاه ویسکانسین مدیسون گرفت و مهارت های غربالگری و برنده شدن خود را در این دانشگاه تقویت کرد. کاردینال دیلی. او قبلاً در زمینه سیاست پوشش می داد مجله میلواکی سنتینل، در اختیار داشتن حیوانات عجیب و غریب برای ساعت ویسکانسینو برای برخی از ستاره های تلویزیون واقعیت مورد علاقه شما وبلاگ نویسی کرده است.

هیلی در اوقات فراغت خود از بازی های ویدیویی، نقاشی، پیاده روی در دریاچه میشیگان و گذراندن وقت با طوطی (ملن) و سگ (پیروگی) لذت می برد. او واقعاً می خواهد به ، سواری بازگردد. می توانید او را دنبال کنید @haleyhenschel یا از طریق ایمیل با او تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده).

منبع: https://mashable.com/article/nov-24-black-friday-unlocked-phone-deals-2023

  هوش مصنوعی می تواند بشریت را در دو سال نابود کند