معاملات جمعه سیاه PS5: بسته‌های کنسول، تخفیف‌های بازی و موارد دیگر

به روز شده در 23 نوامبر 2023 در 12:15 بعد از ظهر PT

کارکنان متخصص و برنده جوایز ما محصولاتی را که پوشش می‌دهیم انتخاب می‌کنند و برترین‌های ما را به شدت تحقیق و آزمایش می‌کنند. اگر از طریق پیوندهای ما خرید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. نظر در مورد اعلامیه اخلاق

لوگوی CNET

چرا می توانید به CNET اعتماد کنید

داوران عملی محصول

6000700080009000100001100012000130001400015000

مربع. پای فضای آزمایشگاهی

تیم کارشناسان CNET هر ماه ده‌ها محصول و خدمات جدید را با تکیه بر بیش از ربع قرن تخصص بررسی و ارزیابی می‌کنند.

کنسول‌های PS5 چند سالی است که پایه‌های اصلی جمعه سیاه بوده‌اند و معاملات پلی‌استیشن 5 در سال 2023 نیز چندان جذاب نیستند. چه به دنبال کنسول، بازی‌های جدید یا لوازم جانبی برای بهبود جلسات بازی خود باشید، می‌توانید همه موارد فوق را با قیمت‌های ارزان‌تر بیابید.

با گزینه های بسیار، ما از تیم خود متشکل از ده ها متخصص خرید استفاده می کنیم که به صورت شبانه روزی کار می کنند تا معاملات موجود را بررسی کنند، بنابراین شما مجبور به انجام این کار نباشید. در زیر بهترین انتخاب ها را برای معاملات جمعه سیاه PS5 پیدا خواهید کرد. ما این صفحه را به طور مرتب به روز می کنیم، بنابراین حتماً برای معاملات جدید دوباره بررسی کنید. اگر به دنبال معاملات بازی‌های بیشتری هستید، می‌توانید خلاصه‌ای از بهترین معاملات سوئیچ جمعه سیاه را بررسی کنید تا در کنسول دستی بسیار خوب نینتندو صرفه‌جویی کنید.

  Best Wi-Fi Routers for 2024

معاملات جمعه سیاه PS5 مورد علاقه ما

به گفته کارشناسان معاملات ما، این معاملات بهترین از بهترین ها هستند، با تخفیف های فراوان بر روی محصولاتی که در بررسی های عملی کارکنان CNET رتبه بالایی داشتند.

بسته بازی Spider-Man 2 PlayStation 5 روی پس زمینه آبی نمایش داده می شود.

این باندل شامل نسخه باریک جدید پلی استیشن 5 و همچنین کپی دیجیتالی Spider-Man 2 از Insomniac است. قیمت این کنسول به تنهایی 500 دلار است، بنابراین با استفاده از این بسته، شما اساساً بازی (با ارزش 70 دلار) را به صورت رایگان دریافت می کنید.

جزئیات

بسته ps5-slim-modern-warfare

اگر به ضرب وشتم چندنفره سریع ترجیح می دهید، بسته ای نیز وجود دارد که شامل PS5 Slim و آخرین مورد از سری Call of Duty، Modern Warfare 3 است. مانند معامله فوق، این باندل 70 دلار در مقایسه با خرید بازی و کنسول جداگانه

جزئیات

ea-sports-fc24

با جدیدترین قسمت از سری FIFA نمادین EA Sports، اکنون با نامی کاملاً جدید، خود را در دنیای فوتبال غرق کنید. تیم خود را از بیش از 19000 بازیکن دارای مجوز بسازید و گرافیک خیره کننده را به لطف موتور پیشرفته Frostbite تجربه کنید.

جزئیات

کنترلر dualsense-red-bf

آمازون در حال حاضر تقریباً هر تنوع رنگی (به استثنای نقره ای استرلینگ) را با قیمت کمتر از 50 دلار ارائه می دهد. این باعث صرفه جویی 21 دلاری در انواع پایه و 26 دلاری در مدل های پریمیوم می شود.

جزئیات

samsung-960-pro

با تعداد زیادی بازی عالی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، SSD 1 ترابایتی PS5 می تواند خیلی سریع پر شود. خوشبختانه، به یک اسلات درایو حافظه داخلی اضافی مجهز شده است، بنابراین می توانید به راحتی آن را با یک SSD M.2 گسترش دهید. Samsung 980 Pro مدل مورد علاقه ما در بازار است و در حال حاضر حتی می توانید آن را در فروش خریداری کنید (که قابل توجه است، با توجه به اینکه گاهی اوقات یافتن آن در انبار سخت است). این مدل دارای هیت سینک داخلی نیز می باشد که در نسل های قبلی وجود نداشت.

  فصل سوم Haunting می‌توانست خانه جهنمی را اقتباس کند

جزئیات

بهترین معاملات جمعه سیاه PS5

ps5-spider-man-2-bundle

سونی/سی نت

بهترین معاملات جمعه سیاه PS5

ps5-ghost-of-tsushima-bf

سونی/سی نت

بهترین معاملات لوازم جانبی جمعه سیاه PS5

ps5-dustcover-cosmic-red-bf

سونی/سی نت
یک کنسول PS5، کنترلر، هدست، درایوهای ذخیره سازی و یک بازی در پس زمینه آبی.

سونی/سی نت

بهترین مکان برای خرید PS5 در جمعه سیاه کجاست؟

دستیابی به کنسول PS5 نسل بعدی بسیار آسان تر از زمانی است که برای اولین بار در سال 2020 منتشر شد. این روزها، همه مدل ها – از جمله نسخه جدید Slim – را به راحتی در دسترس خواهید یافت. سونیو همچنین خرده فروشان بزرگ مانند آمازون و بهترین خرید. ما تاکنون در فصل خرید تعطیلات هیچ تخفیف مستقیمی روی کنسول‌ها ندیده‌ایم، اما برخی از آنها وجود دارد بسته این می تواند به شما کمک کند با خرید کنسول یک بازی رایگان کسب کنید. ما همچنین شاهد بازی های تخفیف دار در تمام خرده فروشان بزرگ هستیم.

آیا سونی معاملات جمعه سیاه PS5 را ارائه خواهد کرد؟

آره؛ سونی در حال حاضر فروش اولیه جمعه سیاه خود را راه اندازی کرده است، جایی که می توانید تا 30٪ در لوازم جانبی انتخاب شده صرفه جویی کنید. هیچ صرفه‌جویی مستقیمی روی کنسول‌های PS5 وجود ندارد، اما بسته‌ها و تخفیف‌هایی روی کنترل‌کننده‌ها، هدست‌ها و کاورهای شیک کنسول وجود دارد که می‌توانند رنگ‌آمیزی را به تنظیمات بازی شما اضافه کنند. و بیشتر در فروشگاه پلی استیشن.

کمتر نشان دادن

مشاهده مشاوره تخصصی کمتر نشان دادن

منبع: https://www.cnet.com/deals/best-black-friday-cyber-monday-ps5-deals/#ftag=CAD590a51e